Jeigu iki šiol nieko negirdėjote apie „Nichols Cars“ – nesibaiminkite. Netikėtai į automobilių pasaulį įsiveržusi kompanija buvo įkurta Steve'o Nicholso – ypatingai talentingo inžinieriaus, kuris per ganėtinai ilgą specialisto karjerą yra dirbęs su eilę skirtingų gamintojų ar automobilių sporto komandų.
Ne vieną automobilių sporto istorijos vadovėlį perskaitę automanai turėtų šią pavardę greitai susieti su tokiais įspūdingais ratuočiais kaip „McLaren MP4/3“ ar kultiniu „MP4/4“ – svaiginantį greitį demonstravusiais bolidais, kurių vairą sukiojo Alainas Prostas ir Ayrtonas Senna.
Žinodamas absoliučiai visas automobilių kūrimo subtilybes, jis sugebėjo suburti jo idėjomis tikinčius entuziastus, kurie jam padėjo sukurti pirmąjį „Nichols Cars“ automobilį – „N1A“.
Kad ir kaip pažiūrėsi – tai įspūdingo grožio serijinis automobilis, kuriame kruopščiai apjungiamos senos ir naujos technologijos. Pavyzdžiui, galinius automobilio ratus suka laiko patikrintas „Chevrolet“ auksarankių suprojektuotas „LS3“ 8 cilindrų variklis, tačiau „N1A“ automobilyje esantis agregatas naudoja pagal užsakymą pagamintą droselio sklendę, stūmoklius ir alkūninio veleno indėklus.
„Nichols Cars“ žada, jog kiekvienas V8 variklis bus surenkamas rankomis ir ne bet kur, o legendinėje „Langford Performance Engineering“ dirbtuvėse, kur šiuo metu restauruojami senieji V8 ir V10 Formulės 1 varikliai.
Siekiant išlaikyti maksimaliai įspūdingą vairavimo patirtį, „N1A“ bus komplektuojamas tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Nors gamintojas žada, jog ateityje bus siūloma ir labiau atsipalaiduoti leidžianti alternatyva, tačiau tikslus jos pasirodymas rinkoje šiuo metu nėra žinomas.
Laikydamasis visų, grynakraujų sportiškų bolidų kūrimo taisyklų, „N1A“ sugebėjo išvengti nerūpestingo modernių automobilių viršsvorio tendencijos. Tuščio automobilio svoris siekia vos 900 kilogramų, arba maždaug 10 procentų mažiau už pirmos kartos „Mazda MX-5“. Skirtumas tik tas, jog „N1A“ galinius ratus suka ne kuklus keturių cilindrų varikliukas, o 650 AG generuojantis V8 malūnas.
Automobilio važiuoklėje naudojamas anglies pluošto ir aliuminio derinys, o į vairuotoją orientuota kabina yra nepaprastai elementari. Joje – tik patys svarbiausi elementai: tachometras, spidometras ir kiti, tik patys svarbiausi rodmenys, informuojantys vairuotoją apie automobilio techninę būklę.
Kaip ir senais laikais – tai išskirtinai dvivietis automobilis, kuriame vargu ar rastumėte vietos didesniam lagaminui, tačiau „N1A“ kūrėjai pabrėžia, jog jis yra skirtas prisiminimus keliančioms, o ne pasipuikavimo kelionėms.
Didžiausia šio automobilio problema – retumas. „N1A“ bus gaminamas tik išskirtinai tik pagal užsakymą, tad tik galite įsivaizduoti, jog šešiaženkle suma įvertintas automobilis sulauks tik kelių dešimčių užsakymų.