• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių gamintojas paviešinęs didžiulę šūsnį naujo modelio nuotraukų tiksi sudaryti gerą pirmąjį įspūdį. Ne veltui kiekviena gamintojo paviešinta nuotrauka atrodo taip, lyg joje demonstruojamas automobilis neturėtų ne vieno trūkumo. Vis gi, kartais pirmasis įspūdis būna klaidingas.
Vis dažniau ir dažniau, oficialiose nuotraukose ir realybėje pamatytas tas pats modelis atrodo visiškai kitaip. Pavyzdžiui, dauguma itališkų ir prancūziškų automobilių realybėje atrodo žymiai geriau negu gamintojo paskelbtose nuotraukose. Tuo tarpu ne vienas vokiškas automobilis oficialiose gamintojo nuotraukose atrodo puikiai ir įspūdingai, tačiau realybėje - nuviliančiai.
Nuo naujos kartos 7 serijos „BMW“ pristatymo praėjo maždaug vienas mėnuo. „G11“ kodiniu vardu pavadintas automobilis pakeis iki šiol visuose „BMW“ prekybos salonuose pardavinėtą „F01“.

Kiekvienas automobilių gamintojas paviešinęs didžiulę šūsnį naujo modelio nuotraukų tiksi sudaryti gerą pirmąjį įspūdį. Ne veltui kiekviena gamintojo paviešinta nuotrauka atrodo taip, lyg joje demonstruojamas automobilis neturėtų ne vieno trūkumo. Vis gi, kartais pirmasis įspūdis būna klaidingas.
Vis dažniau ir dažniau, oficialiose nuotraukose ir realybėje pamatytas tas pats modelis atrodo visiškai kitaip. Pavyzdžiui, dauguma itališkų ir prancūziškų automobilių realybėje atrodo žymiai geriau negu gamintojo paskelbtose nuotraukose. Tuo tarpu ne vienas vokiškas automobilis oficialiose gamintojo nuotraukose atrodo puikiai ir įspūdingai, tačiau realybėje - nuviliančiai.
Nuo naujos kartos 7 serijos „BMW“ pristatymo praėjo maždaug vienas mėnuo. „G11“ kodiniu vardu pavadintas automobilis pakeis iki šiol visuose „BMW“ prekybos salonuose pardavinėtą „F01“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

G11 (2)


Naujasis „BMW 7“ sedanas tapo 130 kg lengvesnis nei jo pirmtakas – koncernas teigia, kad tai bus lengviausias automobilis tarp savo konkurentų. Sumažinti svorį koncernui pavyko kėbulo fragmentuose naudojant anglies pluoštą – medžiagą, kuri plačiai taikoma ir hibridiniame superautomobilyje „BMW i8“.
„BMW 7“ įdiegtos pakabos bei važiuoklės inovacijos, kartu su mažesniu automobilio svoriu, padidins modelio dinamiškumą ir komfortišką važiavimą. Viena tokių naujovių – pakabos technologija, kuri automatiškai išlygina automobilį važiuojant per nelygias kelio vietas. Automobilio stabilumą ir manevringumą padidins ir aktyvaus vairavimo sistema, kuri kontroliuoja galinių ratų pasukimo kampą.

REKLAMA

G11 (3)


„BMW 7“ kūrėjai tikina, kad naujas modelis taip pat bus efektyviausias savo segmente. Į prabangų sedaną vokiečiai montuos naujos kartos šešių cilindrų variklius. Automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais arba dviem dyzeliniais motorais, taip pat su hibridine pavara.
Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA

G11 (4)


Galingiausia bus „BMW 750i xDrive“ versija su benzininiu 4,4 l darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 330 kW/450 AG ir maksimalų 650 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgės per 4,4 sekundės.
Dyzeliniai varikliai leis 5,1 metro ilgio automobiliu važiuoti itin taupiai. Ekonomiškiausias bus „BMW 730d“ modelis su 3 l 195 kW/265 AG agregatu. Automobilis, kuris iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,1 sek., šimtui kilometrų nuvažiuoti tesunaudos 4,9-4,5 l degalų.
Na, o dabar užteks kalbėti apie naujos kartos 7 serijos „BMW“ privalumus, laikas įvertinti gatvėje užfiksuotą modelį, kuris netrukus turėtų pasirodyti ir Lietuvoje.

GALERIJA


Jeigu norite pasidalinti savo nuotraukomis, siųskite jas el.paštu :
[email protected]. Kas be ko, visada galite pasinaudoti „
Facebook“ arba
„mano.automanas.lt“ socialiniu tinklu.

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų