
O kaip gi techninė dalis? Ar ji niekuo nesiskiria nuo „570S“? Kaip ir kiti „McLaren“ modeliai, taip ir naujasis „540C“ naudoja 3.8 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 540 arklio galių ir 540 Nm sukimo momentą. Variklis suporuotas su septynių bėgių - dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, kurios dėka „540C“ iki 100 km/val. įsibėgės per 3.5 sekundės, o nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgės per 10.5 sekundės. Maksimalus greitis - 320 km/val.
„540C“ naudoją tą pačią važiuoklę kaip ir „570S“. Iš anglies pluošto sukurta važiuoklė padėjo padidinti automobilio kėbulo standumą ir sumažinti bendrą „540C“ svorį iki 1311 kilogramų. Tai yra maždaug 150 kilogramų mažiau negu bet kuris „540C“ konkurentas.
„McLaren“ atstovų teigimu, naujasis „540C“ modelis kainuos nuo 175 tūkst. eurų.


