
Golf GTE, vienas iš inovatyviausių kompaktinės klasės modelių - toks pat sportiškas, kaip ir legendiniai Golf GTI ir Golf GTD, tačiau, paspaudus tik vieną mygtuką, juo galima važiuoti nulinės taršos režimu. Lygiai taip pat, kaip e. Golf elektromobiliu. Golf GTE savybės ir veikli prigimtis perimta būtent iš Golf GTI ir GTD, perkeliant tai į elektrinės pavaros pasaulį. Golf GTE pavarą užtikrina 1,4 l TSI benzino variklis su turbokompresoriumi, tiesioginio įpurškimo sistema ir elektros varikliu. Šių dviejų pavaros dalių derinys sudaro pavaros mechanizmų sistemą, kuri užtikrina ir tvarumą, ir dinamišką veiksmingumą, sujungtą su 6 pakopų dvigubos sankabos pavarų dėže (DSG), specialiai sukurta hibridiniams automobiliams. Bendras sistemos Pajėgumas - 150 kW/204 AG. Naujojo GTE pagrindą sudaro dvi pavaros sistemos. Vienos dėka jis tampa dinamišku GTI/GTD, o kita jį paverčia tyliu nulinės taršos automobiliu. Jo maksimali rida elektros režimu – 50 km, o iš viso maždaug 940 km.
Volkswagen – pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris vienoje modelių serijoje siūlo visas šiuo metu aktualiausias pavaros sistemas. Kartu su Golf GTE modelio pasirodymu pirkėjams siūloma benzino, dyzelinio kuro, gamtinių dujų, elektros ir hibridinės pavaros sistema.




