• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kone pusmetį Marijampolėje vyksta diskusijos: kaip pasielgti su „Majami Driftland“ trasa? Gyventojai skundžiasi triukšmu, o sportininkai tikina, jog ši vieta neša daugiau naudos, nei žalos.
Situacijos atomazga sukėlė reakciją, kai šiandien savo „Facebook” paskyroje seimo narys Dainius Gaižauskas paskelbė, jog situacija suvaldyta – veikla uždrausta. Klausimą ar tai geriausias sprendimas kelia ne tik treniruočių vietą pamėgę sportininkai, bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos(LASF) drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška.
„Susidariusi situacija nėra pirmoji pasaulyje. Jaunimas rado vietą sportuoti, treniruoti savo vairavimo įgūdžius, bei ruoštis varžyboms. Visos šios veiklos šalutinis poveikis – sukeliamas triukšmas. Ar verta visus teigiamus šio reikalo aspektus aukoti dėl vienos problemos? Na, anot į klausimo sprendimą įsijungusio seimo nario Dainiaus Gaižausko, taip – verta. Deja, aš šiuo atveju drįstu nesutikti. Kol kas Lietuva negali pasigirti, jog turi geriausius vairuotojus pasaulyje. Kol valdžios vyrai problemas sprendžia draudimais, radarais ir bandymu sulėtinti judėjimą, automobilių sportas sukelia tokį, galima sakyti, šalutinį poveikį – išmoko žmones vairuoti. Iškritus pirmam sniegui kažin ar išgirsite kurį nors Lietuvos autosporto žmogų besiskundžiantį, jog gatvės nepabarstytos, ar nenuvalytos – jie geba susitvarkyti su esama situacija, nes turi aukštesnius, nei vidutinius vairavimo sugebėjimus. Būtent tokių ir mokė treniruočių vieta Marijampolės pakraštyje – mokydamiesi valdyti slystantį automobilį, patirdami šoninį slydimą, žmonės nesunkiai su tuo susitvarkys ir esant sunkioms vairavimo sąlygoms. Pats ne kartą esu išvengęs avarijų, kai kiti vairuotojai padaro klaidas ir man belieka pasitraukti jiems iš kelio. Bet matyt reikia suvokti esamą situaciją plačiau: gyventojai nepatenkinti ir tai yra visiškai suprantama. Tuo tarpu p. Gaižausko partijos reitingai beviltiškai kritę, tad šansas pabūti herojumi vietinių rinkėjų akyse buvo tiesiog per daug svarbus.“
Komiteto pirmininkas teigia, jog bendravo su p. Gaižausku ir šis buvo pažadėjęs išklausyti visas puses, bei ieškoti kompromiso, tačiau nei diskusijos, nei susitarimo, kuris bent dalinai džiugintų abi konflikto puses, deja nebuvo sulaukta.
„Pradžioje, man iš tiesų padarė įspūdį p. Gaižausko objektyvumas. Teko su juo bendrauti dar praeitų metų gruodį ir jis patikino, jog neabejotinai įsigilins į situaciją, išklausys abi puses, susitiks su manimi ir tada padės ieškoti kompromiso. Bėda tame, kad man taip ir nepavyko išvysti p. Gaižausko, nes mūsų planuotą susitikimą teko atšaukti – seime buvo priimamas biudžetas ir, jeigu sekėte veiksmą, tai „Valstiečių ir žaliųjų“ vedama koalicija ėmėsi neįtikėtinų veiksmų tam, kad biudžetas būtų patvirtintas – visa susisiekimo ministro situacija ir t.t., tad nenustebau, kad susitikimas nukeltas. Bet jis niekada ir neįvyko. Kol galvojome, jog procesas sustojęs dėl švenčių ir kitų aplinkybių, reikalai vyko. Šiandienos pergalingas p. Gaižausko pranešimas mums reiškia prarastas dvejas varžybas iš Lietuvos drifto čempionato kalendoriaus. Turbūt sutiksite, jog dvi datos metuose matyt nesužlugdys Marijampolės miesto ramybės ir nepražudys netoliese gyvenančių žmonių, kaip ir, tarkim, kas mėnesį įvykstanti treniruotė. Tačiau tokie kompromisai nedomina p. Gaižausko – pagal dabar jau nusistovėjusią partinę liniją, draudimas yra geriausias sprendimas. Apmaudu“, – apgailestauja Linas Ramoška.

Kone pusmetį Marijampolėje vyksta diskusijos: kaip pasielgti su „Majami Driftland“ trasa? Gyventojai skundžiasi triukšmu, o sportininkai tikina, jog ši vieta neša daugiau naudos, nei žalos.
Situacijos atomazga sukėlė reakciją, kai šiandien savo „Facebook” paskyroje seimo narys Dainius Gaižauskas paskelbė, jog situacija suvaldyta – veikla uždrausta. Klausimą ar tai geriausias sprendimas kelia ne tik treniruočių vietą pamėgę sportininkai, bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos(LASF) drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška.
„Susidariusi situacija nėra pirmoji pasaulyje. Jaunimas rado vietą sportuoti, treniruoti savo vairavimo įgūdžius, bei ruoštis varžyboms. Visos šios veiklos šalutinis poveikis – sukeliamas triukšmas. Ar verta visus teigiamus šio reikalo aspektus aukoti dėl vienos problemos? Na, anot į klausimo sprendimą įsijungusio seimo nario Dainiaus Gaižausko, taip – verta. Deja, aš šiuo atveju drįstu nesutikti. Kol kas Lietuva negali pasigirti, jog turi geriausius vairuotojus pasaulyje. Kol valdžios vyrai problemas sprendžia draudimais, radarais ir bandymu sulėtinti judėjimą, automobilių sportas sukelia tokį, galima sakyti, šalutinį poveikį – išmoko žmones vairuoti. Iškritus pirmam sniegui kažin ar išgirsite kurį nors Lietuvos autosporto žmogų besiskundžiantį, jog gatvės nepabarstytos, ar nenuvalytos – jie geba susitvarkyti su esama situacija, nes turi aukštesnius, nei vidutinius vairavimo sugebėjimus. Būtent tokių ir mokė treniruočių vieta Marijampolės pakraštyje – mokydamiesi valdyti slystantį automobilį, patirdami šoninį slydimą, žmonės nesunkiai su tuo susitvarkys ir esant sunkioms vairavimo sąlygoms. Pats ne kartą esu išvengęs avarijų, kai kiti vairuotojai padaro klaidas ir man belieka pasitraukti jiems iš kelio. Bet matyt reikia suvokti esamą situaciją plačiau: gyventojai nepatenkinti ir tai yra visiškai suprantama. Tuo tarpu p. Gaižausko partijos reitingai beviltiškai kritę, tad šansas pabūti herojumi vietinių rinkėjų akyse buvo tiesiog per daug svarbus.“
Komiteto pirmininkas teigia, jog bendravo su p. Gaižausku ir šis buvo pažadėjęs išklausyti visas puses, bei ieškoti kompromiso, tačiau nei diskusijos, nei susitarimo, kuris bent dalinai džiugintų abi konflikto puses, deja nebuvo sulaukta.
„Pradžioje, man iš tiesų padarė įspūdį p. Gaižausko objektyvumas. Teko su juo bendrauti dar praeitų metų gruodį ir jis patikino, jog neabejotinai įsigilins į situaciją, išklausys abi puses, susitiks su manimi ir tada padės ieškoti kompromiso. Bėda tame, kad man taip ir nepavyko išvysti p. Gaižausko, nes mūsų planuotą susitikimą teko atšaukti – seime buvo priimamas biudžetas ir, jeigu sekėte veiksmą, tai „Valstiečių ir žaliųjų“ vedama koalicija ėmėsi neįtikėtinų veiksmų tam, kad biudžetas būtų patvirtintas – visa susisiekimo ministro situacija ir t.t., tad nenustebau, kad susitikimas nukeltas. Bet jis niekada ir neįvyko. Kol galvojome, jog procesas sustojęs dėl švenčių ir kitų aplinkybių, reikalai vyko. Šiandienos pergalingas p. Gaižausko pranešimas mums reiškia prarastas dvejas varžybas iš Lietuvos drifto čempionato kalendoriaus. Turbūt sutiksite, jog dvi datos metuose matyt nesužlugdys Marijampolės miesto ramybės ir nepražudys netoliese gyvenančių žmonių, kaip ir, tarkim, kas mėnesį įvykstanti treniruotė. Tačiau tokie kompromisai nedomina p. Gaižausko – pagal dabar jau nusistovėjusią partinę liniją, draudimas yra geriausias sprendimas. Apmaudu“, – apgailestauja Linas Ramoška.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ištrauka iš Seimo nario įrašo


Trečiadienio popietę kilus šurmuliui dėl minėto įrašo, Lietuvos drifto bendruomenė nusprendė išreikšti savo nuomonę pažymėdami įrašą ašarojančiu ištiktuku, tačiau net ir tokia reakcija, bei nuomonės išreiškimas daugeliui nebepavyko.
„Kiek juokingesnė šio reikalo dalis, jeigu tai įmanoma, yra p. Gaižausko paskyros administravimas. Kilus šurmuliui ir drifto bendruomenės atstovams nusprendus išreikšti savo apmaudą dėl tokio sprendimo, daugelis apie p. Gaižauską išgirdusių žmonių net negalėjo rasti jo „Facebook“ platformoje – beliko padaryti išvadą, jog seimo narys užblokavo visus, kurie sekė trasos veiklą. Toks tikrai, labai darbo dienos laiko vertas veiksmas vienam iš 141 išrinktų pareigūnų Lietuvoje. Kita vertus, tai patvirtino, jog kompromisai ir kitokia nuomonė politikui neįdomi, kaip ir neįdomi jaunimo užimtumo ar saugumo kelyje situacija jo atstovaujamame krašte.“
Nepaisant šio pergalingo pareiškimo, Lietuvos drifto bendruomenės atstovai tikisi, jog vietos kompromisų paieškai dar yra ir šiemet regione suplanuotos varžybos vis tik įvyks.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų