Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugiau nei 780 tūkst. – tiek automobilių „išgaravo“ įvedus naują automatinio transporto priemonių išregistravimo tvarką. Tačiau ar iš tiesų Lietuvos keliuose mažiau „plento senukų“ – 18-mečių „Volkswagen“ ar 20-mečių „Audi“?
Valstybės įmonės „Regitra“ ir lankomiausio transporto skelbimų portalo Baltijos šalyse Autoplius.lt duomenys rodo, jog 21 metų ir senesnių įregistruotų automobilių sumažėjo net 600 tūkst. vnt. palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Trečdaliu mažiau (183 tūkst.) sumažėjo 16-20 metų amžiaus grupės automobilių.
„Statistiškai žvelgiant, 783 tūkst. automobilių „išgaravo“ iš Lietuvos automobilių parko. Tačiau reali situacija yra tokia, didžiosios dalies jų Lietuvoje seniai nebėra, o likę tik registracijos duomenys „Regitroje, dalis vis dar važinėja keliais be jokių galiojančių dokumentų“, – teigia Viktoras Daukšas, Autoplius.lt plėtros vadovas.
Lengvųjų automobilių eksperto teigimu, automobilių sumažėjimas – praėjusių metų liepos pradžioje įsigaliojusios naujos automatinio automobilių išregistravimo tvarkos padarinys.
„Skaičiuojama, kad Lietuvos automobilių parkas susitraukė daugiau nei trečdaliu. Nors dauguma automobilių niekur nedingo, norint juos eksploatuoti, transporto priemonę reikia iš naujo įregistruoti. Vakar buvo paskutinė diena, kai lengvatiniu būdu buvo galima atnaujinti automobilio registraciją“, – pastebi V. Daukšas.
2015 m. metų pradžioje Lietuvos automobilių parke daugiausiai buvo 11-15 metų amžiaus grupės automobilių. Pirmąjį ketvirtį jie sudarė 38 proc. (439,4 tūkst. vnt.) visų automobilių parke esančių transporto priemonių.
Pagal populiarumą antra amžiaus grupė – prieš 16-20 m. pagaminti automobiliai. Nors jų skaičius žymiai sumažėjo, tačiau išliko solidus – 255,7 tūkst. vnt. Toliau rikiuojasi 6–10 metų amžiaus grupės automobiliai (211,5 tūkst. vnt.), o senesnių nei 21 metų liko vos 178,1 tūkst. vnt.
Lietuvos automobilių parkas:
Daugiau nei 780 tūkst. – tiek automobilių „išgaravo“ įvedus naują automatinio transporto priemonių išregistravimo tvarką. Tačiau ar iš tiesų Lietuvos keliuose mažiau „plento senukų“ – 18-mečių „Volkswagen“ ar 20-mečių „Audi“?
Valstybės įmonės „Regitra“ ir lankomiausio transporto skelbimų portalo Baltijos šalyse Autoplius.lt duomenys rodo, jog 21 metų ir senesnių įregistruotų automobilių sumažėjo net 600 tūkst. vnt. palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Trečdaliu mažiau (183 tūkst.) sumažėjo 16-20 metų amžiaus grupės automobilių.
„Statistiškai žvelgiant, 783 tūkst. automobilių „išgaravo“ iš Lietuvos automobilių parko. Tačiau reali situacija yra tokia, didžiosios dalies jų Lietuvoje seniai nebėra, o likę tik registracijos duomenys „Regitroje, dalis vis dar važinėja keliais be jokių galiojančių dokumentų“, – teigia Viktoras Daukšas, Autoplius.lt plėtros vadovas.
Lengvųjų automobilių eksperto teigimu, automobilių sumažėjimas – praėjusių metų liepos pradžioje įsigaliojusios naujos automatinio automobilių išregistravimo tvarkos padarinys.
„Skaičiuojama, kad Lietuvos automobilių parkas susitraukė daugiau nei trečdaliu. Nors dauguma automobilių niekur nedingo, norint juos eksploatuoti, transporto priemonę reikia iš naujo įregistruoti. Vakar buvo paskutinė diena, kai lengvatiniu būdu buvo galima atnaujinti automobilio registraciją“, – pastebi V. Daukšas.
2015 m. metų pradžioje Lietuvos automobilių parke daugiausiai buvo 11-15 metų amžiaus grupės automobilių. Pirmąjį ketvirtį jie sudarė 38 proc. (439,4 tūkst. vnt.) visų automobilių parke esančių transporto priemonių.
Pagal populiarumą antra amžiaus grupė – prieš 16-20 m. pagaminti automobiliai. Nors jų skaičius žymiai sumažėjo, tačiau išliko solidus – 255,7 tūkst. vnt. Toliau rikiuojasi 6–10 metų amžiaus grupės automobiliai (211,5 tūkst. vnt.), o senesnių nei 21 metų liko vos 178,1 tūkst. vnt.
Lietuvos automobilių parkas: