REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Brangių, retų ir originalių automobilių pasaulį papildė dar vienas modelis – „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“. Vėl savo veiklą pradėjusi automobilių kompanija „Bizzarrini“ paskelbė, jog pasiekė ganėtinai svarbų ir reikšmingą etapą – surinko pirmąjį „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“ egzempliorių, kuris atliks demonstracinio automobilio vaidmenį.
Jeigu prieš kelis dešimtmečius įkurta „
Bizzarrini“ savo veiklą vykdė Italijoje, iš pelenų prisikėlusi kompanija dabar turi būstinę Jungtinėje Karalystėje, kurioje buvo vykdomi „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“ kūrimo ir tobulinimo darbai.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Ši, moderni klasikinio automobilio interpretacija, buvo sukurta pagal originalius brėžinius, naudojant medžiagas iš originalių tiekėjų, pasitelkiant savo srities ekspertus, kurie padėjo atlikti keletą patobulinimų, dėl kurių automobilis atitiktų modernius saugos standartus.
Pavyzdžiui, originaliame modelyje automobilio degalų bakas buvo sumontuotas už vairuotojo, tačiau dabar, pasitelkus pažangų 3D skenavimą, „Bizzarrini“ inžinieriai sukūrė sudėtingos formos baką, užpildantį važiuoklės tuštumą, laikantis leistinų nuokrypių ir tikslumo, kurių negalėjo pasiekti originalaus modelio konstruktoriai. 95 litrų degalų talpa užtikrina, jog automobilis lėkdamas maksimaliu greičiu nesustotų 1 valandą ir 8 min.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Išgarsėjo lenktynių trasoje
Originalųjį modelį tuomet suprojektavo Giorgetto Giugiaro, o pagrindinius patobulinimus atliko Piero Drogo iš „Carrozzeria Sports Cars“. Anuomet „5300 GT“ buvo lengvas ir greitas superautomobilis, tačiau šis itališkas galiūnas išgarsėjo po savo pasirodymo 24 valandų lenktynėse Le Mane.
1956 m. vasarą, prancūzų lenktynininkai Regis Fraissinet ir Jeanas de Mortemartas, Le Mano lenktynėse iškovojo pergalę daugiau nei 5 litrų variklių klasėje, o bendroje įskaitoje užėmė devintąją vietą. Negana to, pasibaigus lenktynėms, kompanijos įkūrėjas iškart sėdo į pergalingąjį bolidą ir grįžo namo į Šiaurės Italiją.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Ribotos laidos modelis
Kiekvienas „Revival“ serijos, kurią sudaro 24 automobiliai, modelis bus gaminamas rankomis, jo kėbulas bus pagamintas iš lengvo vientiso kompozito, uždengtas plieniniu rėmu.
Bandomieji „Revival“ važiavimai atskleidė, kad automobilis yra šiek tiek standesnis nei originalūs pavyzdžiai. Nepriklausoma galinė pakaba, atitinkanti „Giotto's Corsa“ specifikacijas, ir diskiniai stabdžiai buvo suporuoti su V8 varikliu,  išvystančiu daugiau kaip 400 arklio galių. „Bizzarrini 5300 GT Revival Corsa“ sveria vos 1250 kg, todėl jo galios ir svorio santykis yra puikus.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
„Vienas vertingiausių Giotto Bizzarrini talentų buvo gebėjimas išplėsti šiuolaikinės inžinerijos ribas. Originaliame „5300 GT“ modelyje buvo plačiai naudojama stipriausia to meto lengva medžiaga - stiklo pluoštas. Jei būtų buvusi tokia galimybė, manome, kad Giotto Bizzarrini savo lenktyniniuose automobiliuose beveik neabejotinai būtų naudojęs anglies pluoštą“, – sakė Richardas Quinlanas, „Bizzarrini“ generalinis direktorius.
„5300 GT Revival Corsa“ bus pirmasis modelis, pažymėtas „Bizzarrini“ vardu per daugiau nei 15 metų. Užbaigus tobulinti pirmąjį prototipą, iš viso bus pagaminti 24 automobiliai.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Kiekvienas „Bizzarrini 5300 GT Revival Corsa“ bus sukonstruotas taip, jog atitiktų kiekvieno užsakovo pageidavimus. Kadangi automobilis buvo ir yra skirtas lenktynėms, jame nebus moderniems automobiliams būdingų atributų“, – sakė kompanijos atstovas Richardas Quinlanas.
Pirmieji „5300 GT Revival Corsa“ egzemplioriai automobilių kolekcionieriams bus pristatyti 2022 m. gegužę.

GALERIJA


Brangių, retų ir originalių automobilių pasaulį papildė dar vienas modelis – „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“. Vėl savo veiklą pradėjusi automobilių kompanija „Bizzarrini“ paskelbė, jog pasiekė ganėtinai svarbų ir reikšmingą etapą – surinko pirmąjį „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“ egzempliorių, kuris atliks demonstracinio automobilio vaidmenį.
Jeigu prieš kelis dešimtmečius įkurta „
Bizzarrini“ savo veiklą vykdė Italijoje, iš pelenų prisikėlusi kompanija dabar turi būstinę Jungtinėje Karalystėje, kurioje buvo vykdomi „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival“ kūrimo ir tobulinimo darbai.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Ši, moderni klasikinio automobilio interpretacija, buvo sukurta pagal originalius brėžinius, naudojant medžiagas iš originalių tiekėjų, pasitelkiant savo srities ekspertus, kurie padėjo atlikti keletą patobulinimų, dėl kurių automobilis atitiktų modernius saugos standartus.
Pavyzdžiui, originaliame modelyje automobilio degalų bakas buvo sumontuotas už vairuotojo, tačiau dabar, pasitelkus pažangų 3D skenavimą, „Bizzarrini“ inžinieriai sukūrė sudėtingos formos baką, užpildantį važiuoklės tuštumą, laikantis leistinų nuokrypių ir tikslumo, kurių negalėjo pasiekti originalaus modelio konstruktoriai. 95 litrų degalų talpa užtikrina, jog automobilis lėkdamas maksimaliu greičiu nesustotų 1 valandą ir 8 min.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Išgarsėjo lenktynių trasoje
Originalųjį modelį tuomet suprojektavo Giorgetto Giugiaro, o pagrindinius patobulinimus atliko Piero Drogo iš „Carrozzeria Sports Cars“. Anuomet „5300 GT“ buvo lengvas ir greitas superautomobilis, tačiau šis itališkas galiūnas išgarsėjo po savo pasirodymo 24 valandų lenktynėse Le Mane.
1956 m. vasarą, prancūzų lenktynininkai Regis Fraissinet ir Jeanas de Mortemartas, Le Mano lenktynėse iškovojo pergalę daugiau nei 5 litrų variklių klasėje, o bendroje įskaitoje užėmė devintąją vietą. Negana to, pasibaigus lenktynėms, kompanijos įkūrėjas iškart sėdo į pergalingąjį bolidą ir grįžo namo į Šiaurės Italiją.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Ribotos laidos modelis
Kiekvienas „Revival“ serijos, kurią sudaro 24 automobiliai, modelis bus gaminamas rankomis, jo kėbulas bus pagamintas iš lengvo vientiso kompozito, uždengtas plieniniu rėmu.
Bandomieji „Revival“ važiavimai atskleidė, kad automobilis yra šiek tiek standesnis nei originalūs pavyzdžiai. Nepriklausoma galinė pakaba, atitinkanti „Giotto's Corsa“ specifikacijas, ir diskiniai stabdžiai buvo suporuoti su V8 varikliu,  išvystančiu daugiau kaip 400 arklio galių. „Bizzarrini 5300 GT Revival Corsa“ sveria vos 1250 kg, todėl jo galios ir svorio santykis yra puikus.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
„Vienas vertingiausių Giotto Bizzarrini talentų buvo gebėjimas išplėsti šiuolaikinės inžinerijos ribas. Originaliame „5300 GT“ modelyje buvo plačiai naudojama stipriausia to meto lengva medžiaga - stiklo pluoštas. Jei būtų buvusi tokia galimybė, manome, kad Giotto Bizzarrini savo lenktyniniuose automobiliuose beveik neabejotinai būtų naudojęs anglies pluoštą“, – sakė Richardas Quinlanas, „Bizzarrini“ generalinis direktorius.
„5300 GT Revival Corsa“ bus pirmasis modelis, pažymėtas „Bizzarrini“ vardu per daugiau nei 15 metų. Užbaigus tobulinti pirmąjį prototipą, iš viso bus pagaminti 24 automobiliai.
Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival
Kiekvienas „Bizzarrini 5300 GT Revival Corsa“ bus sukonstruotas taip, jog atitiktų kiekvieno užsakovo pageidavimus. Kadangi automobilis buvo ir yra skirtas lenktynėms, jame nebus moderniems automobiliams būdingų atributų“, – sakė kompanijos atstovas Richardas Quinlanas.
Pirmieji „5300 GT Revival Corsa“ egzemplioriai automobilių kolekcionieriams bus pristatyti 2022 m. gegužę.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų