
Vis gi, paspaudus šio automobilio akceleratoriaus pedalą, pradingtų visas diskretiškumas ir santūrumas. Priekyje sumontuotas 5.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis išvysto ne 585 , o 900 arklio galių! Sukimo momentas šoktelėjo nuo 900 iki 1300 Nm, kuris pasiekiamas varikliui dirbant 1600 - 5700 sūkių diapazone.
Su keturių varančiųjų ratų sistema komplektuojamas modelis iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 3.3 sekundes ( 0.6 sekundės greičiau nei standartinis modelis ) ir pasieks 300 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Pasak „Mansory“ kompanijos atstovų, tokį didžiulį variklio galios šuolį padėjo pasiekti galingesnės turbinos, „Mansory“ dirbtuvėse pagamintas švaistiklis, alkūninis velenas, kolektoriai, išmetimo sistema.




