Dauguma europiečių įsigiję BMW M3, geriausiu atveju įsigyja gražesnius ratlankius ir su automobiliu daugiausiai laiko praleidžia lenktynių trasoje. Tuo tarpu Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantys entuziastai šį automobilį mato kitu kampu. Vietoj gražesnių ratlankių, jie su mašina keliauja į dirbtuves, kuriose pakeičia kėbulo spalvą, prideda galingesnį turbokompresorių, sumažina kėbulo prošvaisa ir su juo važinėja kiekvieną mielą dieną į darbą.
Mike'as yra puikus pavyzdys. Vietoj to, kad su automobiliu laisvalaikį leistų lenktynių trasoje, vaikinas daugiau laiko praleidžia dirbtuvėse, kuriose vienaip ar kitaip tobulina beveik tobulą sedaną.
Nors į akis labiausiai krenta kitos detalės, tačiau iš pradžių pakalbėkime apie tai, kas slypi po kapotu. Automobilio širdis vis dar turi 8 cilindrus, tačiau norint padidinti ir taip galingo motoro galią, Mike'as sumontvo ESS Tuning VT2 mechaninį kompresorių. Jo dėka, 4 litrų darbinio tūrio agregatas šiuo metu išvysto 468 arklio galias.
Pereikime prie išvaizdos. Greičiausiai jau pastebėjote iš anglies pluošto pagamintą priekinį lip'ą, ryškiai raudoną kėbulą spalvą ir Volk TE37 ratus. Žemiau esančioje nuotraukoje pamatysite 83 mm išmetimo sistemą, Challenge USA galinį difuzorių ir bagažinės dangtį.
Ką dar vertėtų paminėti? Alcon E9X stabdžių diskus ir KW Clubsport reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurių dėka automobilis yra šiek tiek arčiau asfalto negu standartinis modelis.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]