• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nauja diena, naujas „SUV“ tipo automobilis. Taip būtų galima apibūdinti dabartinę automobilių pramonės elgesį, kurį galima pateisinti, nes vis daugiau ir daugiau žmonių persėda į visureigiškos išvaizdos modelius, kurie daugeliu parametrų nusileidžia tradiciniams hečbekams, universalams ar vienatūriams.
Automobilių gamintojai naujus modelius kuria atsižvelgdami į dabartines tendencijas, todėl nenuostabu, jog tradicinį kėbulo tipą mėgstantys vairuotojai vis dažniau atsiduria aklavietėje. Vis dėlto, nepaisant smarkiai išaugusios „SUV“ automobilių paklausos, „BMW“ padalinio Jungtinėse Valstijose produktų planavimo vadovas, Ralphas Mahleris, yra įsitikinęs, jog „SUV“ automobilių mada praeis.
„Anksčiau ar vėliau pasieksime kritinį tašką, kuomet žmonės pradės žvalgytis atgal: į sedanus, universalus, kupė ar kitus kėbulo tipus“, – savo įžvalgomis dalinasi specialistas.

Nauja diena, naujas „SUV“ tipo automobilis. Taip būtų galima apibūdinti dabartinę automobilių pramonės elgesį, kurį galima pateisinti, nes vis daugiau ir daugiau žmonių persėda į visureigiškos išvaizdos modelius, kurie daugeliu parametrų nusileidžia tradiciniams hečbekams, universalams ar vienatūriams.
Automobilių gamintojai naujus modelius kuria atsižvelgdami į dabartines tendencijas, todėl nenuostabu, jog tradicinį kėbulo tipą mėgstantys vairuotojai vis dažniau atsiduria aklavietėje. Vis dėlto, nepaisant smarkiai išaugusios „SUV“ automobilių paklausos, „BMW“ padalinio Jungtinėse Valstijose produktų planavimo vadovas, Ralphas Mahleris, yra įsitikinęs, jog „SUV“ automobilių mada praeis.
„Anksčiau ar vėliau pasieksime kritinį tašką, kuomet žmonės pradės žvalgytis atgal: į sedanus, universalus, kupė ar kitus kėbulo tipus“, – savo įžvalgomis dalinasi specialistas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW X5 M


„Kuomet didžioji dalis pradės važinėti tik „SUV“ tipo automobiliais, žmonės atsigręš į rečiau gatvėje matomą kėbulo tipą. Dabar daugelis „SUV“ perka dėl išskirtinumo, ateityje žmonės pirks sedaną, dėl tos pačios priežasties.“
Ralpho Mahlerio nuomone, „SUV“ automobilių populiarumas nuslūgs, kuomet jie sugebės užimti 70 procentų rinkos. Bent jau „BMW“ kompanijos stovykloje, padidinto pravažumo automobiliai sudaro 50 procentų pagamintų ir parduotų modelių.
Specialistas taip pat priduria, jog be „SUV“ automobilių „BMW“ šiuo metu būtų nišinių modelių gamintojas.
„Pažiūrėkite į „Porsche“ sėkmės istoriją ir suprasite, jog „SUV“ automobiliai leidžia jiems gaminti sportiškus, entuziastams skirtus modelius.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų