Naujasis „BMW“ flagmanas bus komplektuojamas su 6,6 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 610 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą. Gamintojo atstovų teigimu, didžiausias sukimo momentas bus pasiekiamas esant vos 1550 aps/min.
Masažuojančias sėdynes, vieną geriausių garso sistemų turintis 7 serijos „BMW“ iki 100 km/val. galės įsibėgėti vos per 3,7 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Jeigu šis rodiklis jums nekelia jokio emocijų, tuomet „BMW“ pasiūlys įsigyti „M Driver's Package“, kuris maksimalų greitį padidins iki 305 km/val.
Flagmano etiketę dėvintis „BMW“ sedanas nebus pigus automobilis. Pats pigiausias 7 serijos „ BMW“ sedanas kainuoja nuo maždaug 80 tūkst. eurų. Tuo tarpu „BMW M760Li“ į jūsų rankas pateks tik tuomet, kai jūs sumokėsite 170 000 eurų.
Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis „BMW 7“ nustebino net 130 kg sumažėjusio kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių. Šis kėbulas, kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį „EuroCarBody 2015“ apdovanojimą. Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.
Automobilis yra aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis tarp kurių – lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio aušinimo poreikį. Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina.