
Tobulinant šių BMW modelių technines savybes, abu jie apsuko ne vieną tūkstantį ratų legendinėje Niurburgringo trasoje Vokietijoje. F. Nitschke teigimu, tokios „treniruotės“ padėjo BMW M3 ir BMW M4 įdiegtas lenktyniniams automobiliams būdingas technologijas sėkmingai pritaikyti ne tik lenktynių trasai, bet ir kasdienėms kelionėms.
„Kruopštus ir nuoširdžios aistros kupinas inžinierių komandos darbas padėjo mums sukurti dvi aukštos klasės sportines mašinas, nustatančias naujus stiliaus ir valdymo standartus“, – teigia F. Nitschke.

Specialiai šiems modeliams sukurtas šešių cilindrų variklis su M TwinPower Turbo technologija leidžia jiems pasiekti net 431 AG. Šio variklio didžiausias sukimo momentas – 550 Nm, arba 40 proc. didesnis negu BMW M3 pirmtako. Nepaisant to, šis agregatas vis tiek pasižymi maždaug 25 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis ir CO2 emisija negu anksčiau. Tiek BMW M3 , tiek „BMW M4 su papildomai įdiegta pasirenkama 7 pavarų „M Double Clutch“ pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,1 s.
Siekiant užtikrinti kuo didesnį dinamiškumą ir mažesnį degalų suvartojimą, naujųjų modelių svoris, lyginant su pirmtakais, yra mažesnis maždaug 80 kg. Automobilio svoris sumažintas pritaikius tokius technologinius ir dizaino sprendimus kaip lengvesnių medžiagų, pavyzdžiui, anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) arba aliuminio panaudojimas važiuoklėje ir kėbule.

Vienas pagrindinių tikslų, kurį siekė įgyvendinti BMW M3 ir „BMW M4 kūrę inžinieriai – tai galimybė naujiesiems automobiliams sėkmingai pasirodyti lenktynių trasose. Norėdami pabrėžtii lenktyninį abiejų modelių charakterį, inžinieriai dirbo kartu su „BMW Motorsport“ profesionaliais lenktynininkais - „DTM“ vairuotojais Bruno Spengleriu ir Timo Glocku.
Šviežiausių M serijos naujienų šiemet sulauks ir šių automobilių gerbėjai Lietuvoje. Oficialios BMW atstovės Lietuvoje UAB „Krasta Auto“ salonuose užsisakyti BMW M3 ir BMW M4 jau bus galima nuo balandžio mėnesio.



