Priešais jus – „Audi RS6 GTO“. Unikalus ir išskirtinis projektas už kurį turėtume padėkoti „Audi“ markės dizaineriams, o tiksliau – „Audi“ bendrovės vyriausiajam dizaineriui ir jo komandos nariams.
Šis automobilis buvo sukurtas siekiant tinkamai paminėti ypatingą jubiliejų. Matote, šiemet „Audi“ švenčia „Quattro“ pavaros gimtadienį.
Kadangi „Quattro“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų pavara yra neatsiejama „Audi“ markės dalis bei simbolis, nemaža bendrovės inžinierių grupelė užsimanė sukurti šį bei tą ypatingo. Automobilį, kuriame puikiai atsispindėtų „Audi“ bendrovės vertybės bei tuo pačiu pabrėžtų modernių „Audi“ automobilių išskirtinumą.
Šių reikalavimų mišiniu tapo štai šis unikalus ir nuostabiai atrodantis „Audi RS6 GTO“ universalas, kuris, akivaizdžiai, buvo suprojektuotas semiantis įkvėpimo iš ugnimi besispjaudančių „Audi“ sportinių bolidų. Ypač iš „Audi 90 Quattro IMSA GTO“ automobilio, kuris Jungtinėse Valstijose vykusiose pirmenybėse lenktyniavo devinto dešimtmečio pabaigoje.
„IMSA GTO“ varžybų taisyklės tuomet reikalavo jog čempionate dalyvaujantys bolidai būtų lenktyninės įprastų serijinių automobilių versijos, tiksliau, šie trasos monstrai turėjo tik kiek priminti paprastas mašinas, po savimi slėpdami galingą ir sudėtingą techniką. Taigi, „Audi“ sukonstravo komplikuotą plieno vamzdžių rėmą, kuriame sukišo įmantrius komponentus, kurie prieš tai puikiai tarnavo ralio boliduose. Skirtingai nuo paprastų „Audinių“, ši turėjo daugiasvirtę pakabą bei didžiulius ventiliuojamus stabdžius.
Būdingai tikram „Audi“ stiliui, variklis buvo sumontuotas kaip įmanoma arčiau priekinio buferio – gerokai už priekinės ašies. Agregato pasirinkimas buvo saugus ir patikrintas „Group B“ ir „Pikes Peak“ ralio varžybose – tai penkių cilindrų, dvidešimties vožtuvų variklis su šalia sumontuota milžiniška „KKK“ turbina. Pilnai aliumininis, vos 2,2 litro darbinio tūrio monstras generavo daugiau nei 700 arklio galių ir 720 NM sukimo momentą.