Tokius prekės ženklus kaip „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Pampers“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Braun“ valdančios bendrovės pardavimų pajamos beveik nepakito ir siekė 84,28 mlrd. dolerių.
Daugiau kaip 350 mlrd. dolerių vertės rinkos kapitalizaciją sukaupusi bendrovė šiais finansiniais metais tikisi padidinti pardavimų pajamas 1-5 procentais.
1837 metais veiklą pradėjusios „Procter & Gamble“ kaip nedidelės šeimos įmonės, gaminusios muilą ir žvakes Cincinatyje, produkcijos portfelis dabar sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomos beveik 70 šalių.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!