REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Pietų Amerikoje pasibaigus sudėtingiausiam ralio maratonui, įpratę sekti lenktynių įvykius didžiausi Dakaro gerbėjai savo dėmesį galės perkelti į Europa. Sausio 25 – vasario 8 d. būtent Senajame žemyne startuos didžiausias mėgėjų ralis pasaulyje. 8 682 kilometrų trasa prasideda nuo Vengrijos sostinės, kerta Sacharos dykumą ir siekia Gvinėją - Bisau.

REKLAMA
REKLAMA

Jei Dakarą kasmet įveikia apie 30 proc. sportininkų, tai labdaringų Budapešto-Bamako varžybų finišą pasiekia apie 50 proc. dalyvių.

REKLAMA

Organizatoriai deklaruoja, kad važiavime gali dalyvauti kiekvienas bet kokiomis priemonėmis, bet kokiu būdu. Visgi lietuviai iki šiol šiame maratone nėra dalyvavę, tad pradžią žada padaryti rimtą. Varžyboms parengti du „Land Rover Discovery" visureigiai, kuriais važiuos du karingai nusiteikę ekipažai: Marius Batūra ir Tomas Kužinauskas bei Ernestas Vasiliauskas su Domantu Černiausku.

Labdara – svarbus aspektas

Kiekvienais metais maršruto pabaigoje, organizatoriai labdarai atiduota greitosios pagalbos automobilį. Varžybų dalyviai taip pat skatinami palikti savo automobilius, kadangi Afrikoje jų labai trūksta.

REKLAMA
REKLAMA

Antrasis lietuvių ekipažas, „Super prezenty“ komanda ketina pasielgti ne taip altruistiškai, kaip dažnai daro šiame mėgėjų ralyje dalyvaujantys ekipažai. Kelionės pabaigoje visureigį bus mėginama parduoti, tačiau jei pasiūlymo nesulauks, automobilis bus paliktas labdarai.

„Šiose varžybose apie labdarą ne tik skelbiama garsiomis kalbomis. Maršrutą važiuoja pilnas 12-14 tonų kanceliarinių prekių, sporto reikmenų, drabužių, kurie dalinami pakeliui. Mes kaip krepšinio šalies atstovai vežame Arvydo Sabonio pasirašytą kamuolį. Taip pat krepšinio lankus, vaikiškus aprangos komplektus“, − kalbėjo E. Vasiliauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Važiuos turistinėje klasėje

Varžybose išskirtos dvi klasės: sportinė ir turistinė. Pastarojoje besivaržantys dalyviai, prieš kiekvieną greičio ruožą gaus tik starto ir finišo koordinates, o kelią galės pasirinkti patys, taip pat jiems nebus skaičiuojamas ir trasos įveikimo laikas. Sportinės klasės dalyviai ne tik stengsis greičio ruožus kuo greičiau, bet ir turės pasižymėti tarpiniuose punktuose.

„Nieko panašaus nesu daręs, todėl bus išbandymas tiek man pačiam fiziškai, tiek automobiliui“, - komentavo Ernestas Vasiliauskas.

REKLAMA

Gerai paruoštais „Land Rover Discovery“ visureigiais važiuosiantys lietuviai pasakojo ketinantys rinktis ne atvirus asfalto, o įdomesnius bekelės, smėlio ruožus. Degalų, vandens ir maisto atsargos prieš išvažiuojant iš byvako kiekvieną dieną bus tikrinamos.

Kaip pažymėjo ralyje dalyvausiantys lietuviai, organizatoriai pataria prieš kiekvieną dieną pasirūpinti ištekliai keturioms ar penkioms dienoms, kadangi pasiklysti nuošaliuose vietovėse labai paprasta.

„Ne visi renginiai Afrikoje turi galimybę kirsti Saharą. Šios varžybos yra organizuojamos jau ne pirmus metus, todėl organizatoriai turi leidimus tą daryti. Net tais laikais, kuomet Afrikoje buvo organizuojamas Dakaro ralis, šios varžybos buvo vienos iš galbūt trijų renginių, turėjusių tam leidimą“, − tikino E. Vasiliauskas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų