where perspectives connect

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „where perspectives connect“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „where perspectives connect“.

Šarūnas Sakalauskas: Oi, įvaizdžių mados!

2001 metais Brazilijos fiksuotojo telefono ryšio rinkos lyderis „Telemar“ nusprendė įsiveržti į jau ir taip 20 kompanijų perpildytą šalies mobiliojo telefono ryšio rinką. Sukurti naują prekės ženklą ir jį įvesti į rinką buvo pasikviestas prekės ženklų guru iš Europos britas Wally (Wolff) Olinsas. Ir ne be reikalo. 2002 metų gruodį „Istoé Dinheiro“, Brazilijos „The Economist“ atitikmuo, pavadino Wally Olinso sukurtą naują prekės ženklą „Oi“ fenomenu.
2006-02-28
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų