steelers

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „steelers“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „steelers“.

JAV švilpikas Philas pamatė savo šešėlį ir prognozuoja ilgą žiemą

Garsiausias pasaulyje švilpikas Philas iš Panksutonio ketvirtadienį auštant išlindo iš savo olos ir pamatė savo šešėlį, taip numatydamas dar šešias žiemos savaites. Šis Pensilvanijoje gyvenantis graužikas yra garsiausias keturkojis Grabnyčių, kurios minimos vasario 2-ąją ir kurios JAV vadinamos Švilpiko diena, sinoptikas. Jo prognozes kasmet paskelbia Panksutonio Švilpiko klubo išrinktųjų ratas. Kaip teigia legenda, jei Philas nepamato savo šešėlio, pavasaris ateis greitai.
2017-02-02

Nauja manija: sporto pasaulyje plinta „Manekenų iššūkis“

Už Atlanto prasidėjusi ir kaip mat pasaulyje išplitusi „Manekenų iššūkio“ mada vis dažniau užvaldo sporto pasaulį. Amerikietiškojo futbolo, krepšinio ir kitų sporto šakų atstovai sustingsta, yra filmuojami ir negali sujudėti, kad atrodytų kaip manekenai. Štai NCAA rungtyniaujanti Kentukio „Wildcats“ komanda sustingdė visą krepšinio areną. Tiesa, ne visi sirgaliai nejudėjo, galima matyti keletą savo vietų ieškančių žmonių. Amerikietiškojo futbolo klubas Pitsburgo „Steelers“ sustingo rūbinėje.
2016-11-13

Shaquille'as O'Nealas dalyvaus realybės šou

Klivlendo „Cavaliers“ vidurio puolėjas Shaquille'as O'Nealas nusprendė ateinančiam naujam sezonui ruoštis savaip. 37-erių metų atletas nuo trečiadienio pradeda filmuotis realybės šou laidose, kuriose dalyvaus keletas kitų garsių JAV sporto žvaigždžių. 216 cm ūgio vidurio puolėjas išbandys save įvairiuose amplua. Pirmojoje laidoje Shaq'as amerikietiškojo futbolo stadione susikaus su Pitsburgo „Steelers“ žaidėju Benu Roethlinsbergeriu. Vėliau Sh.
2009-07-20

Geriausios „Super Bowl“ reklamos

Vasario 1 d. JAV Tampos mieste įvyko 43-ieji amerikietiškojo futbolo finalai, žinomi dar „Super Bowl“ vardu. Tai – vienas iš nedaugelio renginių, kurio TV transliacijos metu žiūrovai aktyviai seka ne tik įvykius aikštelėje, tačiau ir reklamas. JAV tapo tradicija, kad kompanijos bei jų reklamos agentūros neriasi iš kailio, norėdamos „Super Bowl“ metu nustebinti savo klientus. Nepaisant to, jog viena TV reklamos sekundė kainavo apie 100 tūkst.
2009-02-03
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų