second life

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „second life“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „second life“.

8 originaliausi praturtėjimo būdai

Praturėti nėra jau taip ir sunku, kaip gali pasirodyti daugeliui mūsų. Na, bent jau žmonės, turintys turtingą vaizduotę tikrai gali tikėtis sėkmės. Draugų nuoma Mes visi augome kieno nors draugais, tačiau mažai kam ateidavo į galvą iš to užsidirbti. Deja, o gal laimei, tačiau šiandien mes gyvename jau visiškai naujoje epochoje, kurioje iš draugystės galima užsidirbti, ir visai neblogai. JAV tam užtenka kreiptis į „rentafriend.
2017-05-21

Darbuotojų skatinimas: meilės mašina, kritika vadovui ir savi priedai

1999 metais Philipas Rosendale'o bendrovė sukūrė didžiausią virtualią realybę pavadinimu „Second Life“. Šiuo metu paslauga naudojasi daugiau nei milijonas vartotojų visame pasaulyje, kurie nori bent retkarčiais pabėgti nuo tikrovės ir įsijausti į svajonių virtualų vaidmenį, rašo „Inc.“ Šiek tiek sunku patikėti, kad šios paslaugos kūrėjas yra itin charizmatiška asmenybė, kuri mielai dalijasi verslo patirtimi.
2012-05-15

Pinigai.net, arba verslas virtualiame pasaulyje

Privačioms investicijoms atsirado nauja investavimo rūšis – aktyvai virtualiame pasaulyje. Žila ševeliūra, nuskuręs kombinezonas ir neskusto veido šeriai – atrodau nekaip. Naujokai, išsilaipinantys „Entropia Universe“, gyvena susispaudę.
2010-10-18

Lietuvos sala „Second Life“ pasaulyje – negyvenama

Virtualiame „Second Life“ pasaulyje prieš pustrečių metų atsiradusi pirmoji lietuviška teritorija – Lietuvos pavidalo sala – jau apleista, nebegyvenama ir turbūt daugumos interneto vartotojų visiškai pamiršta. Pirmosios „Second Life“ įsikūrusios Lietuvos bendrovės – „Omnitel“ – iniciatyva ir lėšomis virtualiame pasaulyje įrengtas lietuviškas kampelis, pagal pirminį sumanymą turėjęs reprezentuoti ir pačią bendrovę, ir Lietuvą, pakartojo daugelio išreklamuotų internetinių projektų likimą.
2010-07-23

„Second Life“ gyventojai gaus realius telefono numerius

Virtualaus pasaulio „Second Life“ platformos kūrėja bendrovė „Linden Lab“ pranešė planuojanti išplėsti balso paslaugas ir suteikti galimybę skambinti telefonu bei siųsti tekstines žinutes iš „Second Life“ į „realų pasaulį“ ir atvirkščiai, skelbia „Vnunet.com“. Šiuo metu testuojama bandomoji „Second Life“ internetinės telefonijos (VoIP) paslaugos versija bus papildyta „AvaLine“ funkcija.
2009-05-21

Virtualūs pasauliai užsidaro

Paieškos gigantė „Google“ nusprendė nutraukti savo projekto „Lively“ finansavimą ir uždaryti šį virtualųjį pasaulį. Startavęs vos birželio mėnesį, jis turėjo būti rimtas konkurentas „Second Life“. Tačiau nei vartotojams, nei reklamos užsakovams taip neatrodė. Anot vienos didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovės „Nielsen“, šis „Google“ projektas buvo pernelyg „nišinis“, todėl nebuvo įtraukiamas į jos sąrašus.
2008-11-24

Londonas keliasi į virtualybę

Jau sausio mėnesį turėtų startuoti interneto projektas „Near“, galintis dar kartą pakeisti vartotojų pirkimo įpročius, kaip tai padarė „Amazon“. „Near“ – virtualus pasaulis, tiksliai atkuriantis Londono West Endo rajoną. Jame internautai galės ne tik grožėtis šiuo rajonu, tačiau ir apsipirkti. Anot vieno iš projekto „Near“ kūrėjų Alexo Wrottesley‘aus, naujasis virtualusis pasaulis suteiks daugybę naujų reklamos galimybių.
2008-11-05

„World of Warcraft“ žaidėjų populiacija viršija Baltijos šalių gyventojų skaičių

Likus vos porai savaičių iki naujausio interneto RPG „World of Warcraft“ papildymo „Wrath of the Lich King“, „Blizzard“ paskelbė įspūdingus WOW žaidėjų populiacijos rodiklius. Pasak bendrovės, dabar šį projektą žaidžia daugiau nei 11 mln. žmonių visame pasaulyje. Šis skaičius yra gerokai didesnis nei bet kurio kito interneto žaidimo, įskaitant „Second Life“, „Age of Conan“ ir kitus.
2008-10-30

JAV žaidimus žaidžia 99 proc. jaunuolių

Kiekvienais metais JAV atliekami tyrimai, kuriais siekiama išsiaiškinti žaidimų paplitimą šalyje. Šių metų tyrimų rezultatai daug ką šokiravo pademonstruodami, jog net 97 proc. paauglių žaidžia kompiuterinius žaidimus. „Entertainment Software Association“ atliktas tyrimas tyrimas parodė, kad 65 proc. namų ūkių žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tuo tarpu apklausus 1102 12-17 metų paauglius, paaiškėjo, kad iš jų žaidimus žaidžia net 97 proc.
2008-09-19

Internetas nebūtinai turi būti „plokščias“

Autralijos kompanija pristatė nemokamą programą, kuri, autorių teigimu, pirmąkart suteikia galimybe matyti interneto svetaines trimatėje erdvėje. Melburne įsikūrusios bendrovės „ExitReality“ atstovai teigia, kad jų programa leidžia vartotojams bet kurią įprastinę svetainę paversti trimate aplinka, kurioje žmogaus susikurtas virtualus antrininkas (avataras) gali vaikščioti ir susitikti su kitais tos svetainės lankytojais.
2008-09-18
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų