powerade

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „powerade“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „powerade“.

Lietuvos rinkoje - kola skirta vyrams

Lietuvos rinką pasiekė „Coca-Cola Zero“. Tai gėrimas be cukraus, orientuotas į vyrišką  20-39 metų auditoriją. Jis nepakeis „Coca-Cola Light“, bet jį papildys, kadangi „Coca-Cola Zero“ skonis yra toks pats, kaip ir įprasto „Coca-Cola“ gėrimo.„Jaunimas nori visko iš karto – ir tikro skonio „Coca-Cola“, be cukraus ir kalorijų, ir naujoviško prekės ženklo kalbančio jų kalba.“, – sako „Coca-Cola“ prekės ženklo vadovė Baltijos šalims Monika Rajamäe.
2008-03-14

„Coca-Cola“ - gyventi gera

Ketvirtą praėjusių metų ketvirtį bendrovės „The Coca-Cola Company“ pasauliniai pardavimai išaugo 5 proc., metų pardavimai ─ 6 proc., t.y. buvo parduota 1,2 mlrd. gėrimų pakuočių daugiau. Pardavimų augimas buvo subalansuotas: gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 4 proc., o negazuotų gėrimų ─ 12 proc. Augimą paskatino bendrovės verslo plėtra, ypač besivystančiose rinkose. Bendrovės grynosios pajamos Europos Sąjungoje pernai išaugo 14 proc., o metų veiklos pajamos ─ 16 proc.
2008-02-15
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų