nerius jasinavičius

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „nerius jasinavičius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „nerius jasinavičius“.

Prekybos tinklų pelną Lietuvoje mažino „Lidl“ ir alkoholis

Didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų pelno mažėjimą 2017 metais, ekspertų manymu, galėjo lemti į Lietuvą prieš dvejus metus atėjęs Vokietijos tinklas „Lidl“ bei sumenkę alkoholio pardavimai, rašo portalas vz.lt. „Reikėjo imtis veiksmų, nes, atėjus rimtam naujam žaidėjui, vyko rinkos persiskirstymas, teko veikti, kad išlaikytum savo rinkos dalį. Keitėsi žaidimo taisyklės. „Lidl“ agresyviai žaidė su kainomis, kitiems irgi reikėjo neatsilikti.
2018-05-16

Už naujienas internete mokėsime, kaip už kabelinę TV?

Dienraščių pardavimai smunka, tiražai mažėja, priklausomybė nuo reklamos užsakovų auga, vartotojai nepatenkinti tiek reklama, tiek naujienų portalo kuriamu produktu – tokia liūdna šiandienos žiniasklaidos realybė. To vaistas – mokamas turinys. Bent jau taip mano „Login“ vykusios diskusijos „Nemokamo turinio kaina“ dalyviai. Mokamas ar nemokamas? „Gero turinio stuburas visada buvo dienraščiai. Jie, kaip taisyklė, įdarbindavo daugiausia žurnalistų.
2012-06-02

Nuomonė: kai nori pirkti, o lentynos tuščios

Apie tai, kad nūdien žmonės mažiau perka, girdime nuolat. Šiemet per pirmus mėnesius mažmenininkų pardavimai buvo 30 proc. mažesni nei pernai. Prekybininkai turi pasiteisinimą – mažėjantį vartojimą. Bet galima daryti ir prielaidą, kad dėl mažėjančių pardavimų didžiąja dalimi yra kalti patys prekybininkai. Penktadienį tinklaraštininkai paskelbė pastebėję tendenciją, kad jau kurį laiką skaitmeninės technikos parduotuvėse neįmanoma rasti būtent tų prekių, kurių jiems reikia.
2009-04-23

Prieštaravimai rinkos dėsniams baldų pramonėje

Šešios savaitės. Šio termino lyg vienuoliktojo Dievo įsakymo laikosi baldininkai, durų, laiptų ir langų gamintojai. Konkurencija šiose Lietuvos rinkose milžiniška, jau girdime apie pirmuosius krizės požymius. Tačiau gamybos įmonės neišnaudoja tų galimybių, kurias suteikia svarbiausi pirkėjų poreikiai ir sveika verslo logika.
2008-08-25
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų