mediaskopas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „mediaskopas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „mediaskopas“.

Žiniasklaida: „Kantar“ nutraukia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės veiklą

Tyrimų bendrovė „Kantar“ („TNS LT“) Lietuvoje nutraukia vieną savo veiklų – žiniasklaidos stebėsenos ir analizės paslaugas. Šią paslaugą Lietuvoje teiks vienintelė konkurentė – bendrovė „Mediaskopas“, skelbia portalas „Verslo žinios“. „Kantar“ vadovas Gytis Juodpusis šiuos pokyčius aiškino globaliais pasikeitimais grupėje – „Kantar Group“ skilo į „Kantar Media“ ir „Kantar Inside“. Pasak jo, bendroje įmonės apyvartoje žiniasklaidos stebėsenos dalis sudarė apie 20–25 proc. visų pardavimų.
2023-11-15

Koronaviruso tema žiniasklaidoje: pagal dėmesį pralenkė ir Nausėdos rinkimų populiarumą

Koronaviruso tema žiniasklaidoje sulaukia daugiau dėmesio nei praėję prezidento rinkimai, teigia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“. Pasak bendrovės atstovės, pernai šalies vadovo prezidento rinkimų dieną ir dieną po rinkimų žiniasklaidoje buvo maždaug po 600 pranešimų šia tema. Pastaruoju metu koronaviruso tema užfiksuotas daugiau nei dvigubai didesnis pranešimų skaičius.
Aktualijos 2020-03-03

„Mediaskopas“: komunikuoti vengęs „Swedbank“ dėl pinigų plovimo nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB Lietuvoje pasirinko skirtingas komunikacijos strategijas.
2020-02-18

Kadencijos vidurys: kurie ministrai atsidūrė dėmesio centre

Per pirmuosius dvejus Vyriausybės darbo metus daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga, mažiausiai – energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas. Tai rodo statistika, kurią naujienų agentūra BNS gavo iš Lietuvos žiniasklaidos stebėsenos ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“. Sauliaus Skvernelio Vyriausybė prisiekė lygiai prieš dvejus metus – 2016-ųjų gruodžio 13-ąją.
Aktualijos 2018-12-13

Paaiškėjo geidžiamiausi 2018-ųjų darbdaviai

Geidžiamiausiu šių metų didžiuoju darbdaviu antrus metus iš eilės tapo telekomunikacijų AB „Telia Lietuva“, o mažųjų darbdavių kategorijoje triumfavo agroverslo AB „Linas Agro“. Taip pat išrinkti devynių skirtingų verslo sektorių geidžiamiausi darbdaviai. Šiemet „Verslo žinios“ geidžiamiausius darbdavius rinko visiškai nauju būdu – nugalėtojai buvo renkami ne remiantis publikos balsais, o įvairiais finansiniais ir bendrovių žinomumo/reputacijos rodikliais.
2018-06-05

TV3 – geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys

TV3 televizija, jau keturiolika metų iš eilės išlaikanti žiūrimiausios televizijos titulą, šiemet pripažinta geidžiamiausiu darbdaviu paslaugų sektoriuje. Šiandien vykusioje „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Personalas 2018“ UAB „All Media Lithuania“ buvo apdovanota kaip geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys.
2018-06-05

Paskelbė Lietuvos miestų TOP dešimtuką, kurie sulaukia didžiausio susidomėjimo

Žiniasklaidos dėmesys, skiriamas didiesiems Lietuvos miestams, pasiskirsto daugmaž tolygiai pagal jų dydį ir ekonominį pajėgumą. Tuo tarpu kurortai ir kurortinės vietovės viešojoje erdvėje dėl dėmesio konkuruoja stipriau, neatsižvelgiant į miesto gyventojų skaičių.
2017-10-17

Galimybė politikams: rinkimų agitacijos draudimas „Facebooke“ negalioja

 LRT radijo laida „60 minučių“, LRT.lt Nors socialiniai tinklai suteikia puikią galimybę politikams pasiekti rinkėjus, įstatymuose apie juos nebuvo pagalvota, neslepia Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininko pavaduotoja Laura Matjošaitytė. „[...] socialiniuose tinkluose kol kas nėra jokių ribojimų, nes mes jų negalime sukontroliuoti.
Aktualijos 2014-05-27

Oficialu: BNS įsigijo estai

Suomių bendrovė ,,Alma Media” naujienų agentūrą BNS ir žiniasklaidos stebėsenos ir tyrimų bendrovę „Mediaskopas“ pardavė bendrovei „Oü Uudisvoog“, kurią valdo Estijos rizikos kapitalo kompanija „Koha Capital Oü“. Bendrovės susitarė sandorio vertės neatskleisti, teigiama „Alma Media“ išplatintame pranešime portale euroinvestor.com.
2014-03-03

Latvijoje susidomėjimas prekybos tinklais mažėja, Estijoje – auga

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ ištyrė pagrindinių prekybos tinklų Baltijos šalyse 2011-2013 m. pirmųjų pusmečių komunikaciją. Spaudoje, interneto portaluose, radijuje ir televizijoje užfiksuoti 36.765 didžiųjų prekybos tinklų paminėjimai: 14.840 – Lietuvoje, 12.821 – Latvijoje ir 9.644 – Estijoje. Lietuvoje prekybos tinklų komunikacija buvo stabili. Tuo tarpu Latvijoje paminėjimų skaičius krito, o Estijoje žiniasklaidos dėmesys prekybos tinklams tolygiai augo.
2013-08-09
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų