komaa

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „komaa“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „komaa“.

Komunikacijos specialistai rekomenduoja peržiūrėti „Facebook“ konkursų taisykles

Populiarėjant socialiniams tinklams vis daugiau įmonių su vartotojais ima bendrauti šioje naujoje erdvėje. Tačiau Komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) įspėja, kad neapgalvotai rengiami konkursai socialiniuose tinkluose gali atsigręžti prieš pačius organizatorius: sulaukti vartotojų nepasitenkinimo bei pakenkti įmonės įvaizdžiui. KOMAA siūlo peržiūrėti „Facebook“ konkursų taisykles ir skatina komunikacijos agentūras dalytis patirtimi kovojant su nesąžiningu dalyvavimu konkursuose.
2012-01-23

Apklausa: didės reklamos telefonuose poveikis Lietuvos pirkėjams

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) atliktos apklausos duomenimis, per artimiausius trejus metus reklamos mobiliaisiais telefonais įtaka pirkėjams renkantis prekes ar paslaugas išaugs iki 30%. Prognozuojama, kad labiausiai tarp mobiliųjų telefonų naudotojų populiarės bendravimas socialiniuose tinkluose bei mobiliųjų telefonų naudojimas mokėjimams už paslaugas, sakoma KOMAA pranešime. „Šiuo metu reklama mobiliuosiuose telefonuose Lietuvoje žengia dar tik pirmuosius žingsnius.
2011-12-29

Prognozuojamas socialinės žiniasklaidos įtakos augimas

Per ateinančius trejus metus socialinės žiniasklaidos svarba įmonėms bendraujant su klientais turėtų ženkliai išaugti, prognozuoja Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA). Daugiausiai dėmesio turėtų susilaukti socialinis tinklas „Facebook", mažiausiai - mikrotinklaraštis „Twitter". Pasak KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio, socialinės žiniasklaidos svarbą rodo augančios jai skiriamos išlaidos. „Per ateinančius trejus metus net 60 proc.
2011-12-21

Augs socialinės žiniasklaidos svarba įmonėms

Per ateinančius trejus metus socialinės žiniasklaidos svarba įmonėms bendraujant su klientais turėtų ženkliai išaugti, prognozuoja Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA). Daugiausiai dėmesio turėtų susilaukti socialinis tinklas „Facebook“, mažiausiai – mikrotinklaraštis „Twitter“. Pasak KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio, socialinės žiniasklaidos svarbą rodo augančios jai skiriamos išlaidos. „Per ateinančius trejus metus net 60 proc.
2011-12-21

KOMAA plečia savo narių ratą

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) iki šiol vienijusi 21 įmonę, užsiimančią rinkodaros komunikacijos verslu, priėmė sprendimą atverti duris platesniam narių ratui. Nuo šiol KOMAA nariais galės tapti ne tik reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūros, bet ir ryšių su visuomene, interaktyvios komunikacijos, tiesioginės rinkodaros bei kitokio profilio komunikacines paslaugas teikiančios įmonės.
2011-10-21

Konkurencijos tarybos sprendimas tapo pasityčiojimu iš konkurencijos

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) rinkodaros paslaugų pirkimo konkursas parodė, kad valdininkiškas uolumas, klijuojant kartelio etiketę reklamos agentūroms dėl simbolinio 3000 litų konkursinio mokesčio, privedė prie situacijų kai be jokios konkurencijos išdalinami mokesčių mokėtojams priklausantys 25 milijonai litų. „Situacija apgailėtina.
2011-08-05

25 reklamos agentūroms uždrausta dalyvauti viešuosiuose pirkimuose

Lietuvos Vyriausiajam administraciniam teismui baigus nagrinėti Konkurencijos tarybos ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) bylą, 25 reklamos agentūroms užkertamas kelias dalyvauti viešuosiuose pirkimuose. Teismui nutarus, kad KOMAA nariai, nustatydami konkursavimo tvarką, pažeidė Konkurencijos įstatymą, trims metams iš viešųjų pirkimų rinkos eliminuojamos dauguma šalies reklamos agentūrų.
2011-04-04

Konkurencijos taryba: KOMAA nubausta teisingai

2009 metų birželio 4 dieną Konkurencijos taryba priėmė nutarimą dėl reklamos ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančių 25 uždarųjų akcinių bendrovių bei jas vienijančios KOMAA veiksmų atitikties Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams.
2011-03-29

Reklamos rinka per trejus metus krito 50 proc.

Naujausiais Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) duomenimis, šalies reklamos rinka vis dar išgyvena sunkiausią laikotarpį – per trejus paskutinius metus kūrybinės ir žiniasklaidos planavimo agentūros patyrė vidutiniškai 50 proc. kritimą. Kaip teigia KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis, kūrybinės šalies agentūros, lyginant šiuos ir 2007 m., vidutiniškai patirs apie 45 proc. kritimą.
2010-12-27

KOMAA ragina „Lietuvos rytą“ ir „SIC Gallup Media“/TNS ieškoti dialogo

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) nariai išreiškia susirūpinimą dėl vis didėjančių „Lietuvos ryto“ ir rinkos tyrimų bendrovės „SIC Gallup Media“/TNS“ nesutarimų. Asociacijos nariai primygtinai prašo abiejų pusių ginčytinus klausimus spręsti derybų keliu.
2010-08-05
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų