interaktyvumas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „interaktyvumas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „interaktyvumas“.

Internetinė svetainė, kurioje gelbėsite gyvybę

Kaip išsiskirti tarp begalės internetinių svetainių? Vienas geriausių kelių – interaktyvumas. Kitaip tariant, svetainės lankytojo įtraukimas bei sudominimas svetainėje esančia informacija ar veikla. Įvairūs filmukai, žaidimai ar gražus dizainas gali nudžiuginti, bet vargu ar labai nustebins ir suintriguos. O kaip skęstančio žmogaus gelbėjimas iš vandens? Tokį gan baisų, bet išradingą potyrį savo lankytojams nusprendė pateikti svetainė sortieenmer.
2014-04-25

Riba tarp žaidimo ir televizijos – nyksta

XX a. paskutiniame dešimtmetyje kūrėjai jau bandė sukryžminti gyvą vaizdo turinį ir žaidimus: siužetas kai kuriuose projektuose buvo pateikiamas trumpų vaizdo klipų su aktoriais pavidalu; kiti žaidimai apskritai kūrė siužetą, remiantis filmuota medžiaga. Antra vertus, visa tai taip ir liko kompanijos 3DO, vaizdo magnetofonų ir CD laikmenų epochos dalimi. Suomių studija Remedy Entertainment su tuo taikstytis nenori ir svajoja grįžti į sceną su žaidimu „Quantum Break“, pasiūlysiančiu techniką FMV.
2014-01-20

Ar iš tikrųjų televizoriaus žiūrėjimas bukina?

Šių metų pradžioje JAV mokslininkai paskelbė, kad televizijos produkcija ne tik neduoda jokios naudos žiūrovui kitoje ekrano pusėje, bet netgi stabdo žmonijos evoliuciją! Tokioms drastiškoms išvadoms pritarė ir Didžiosios Britanijos bei Australijos mokslininkai, kurie teigia, kad laikas, sugaištas prie televizoriaus, neskatina fizinio ir protinio aktyvumo.
2013-11-09

Požiūris: skaitmeninės technologijos sukels revoliuciją reklamoje

Visame pasaulyje įprasti kiekvienam žmogui gyvenimiški procesai sparčiai persikelia į skaitmeninę erdvę. Lygiai tokios pačios tendencijos vyrauja ir reklamos srityje. Į klausimus apie ateities reklamos perspektyvas Balsas.lt atsakė kūrybinės agentūros “WHY NOT. Interactive“ direktorius Arnoldas Žvinys. - Kokios tendencijos šiuo metu dominuoja reklamoje? - Balsas.lt paklausė A. Žvinio. - Reklama persikelia į internetą - „Facebook“, kiti socialiniai tinklai.
2012-09-08

Ateitis priklauso medijų jungtuvėms

Besiplečiantis medijų pasaulis ateityje turėtų susijungti į informacijos voratinklį: informacija bus pasiekiama bet kuriuo metu bet kurioje pasaulio vietoje. „Atsiranda vis daugiau televizijos žiūrimumo galimybių, tačiau aš noriu tikėti, kad dėl to vartotojui pasirinkimas nesudėtingėja, bet kaip tik paprastėja. Puikus pavyzdys „Apple“ iTunes, kurį žmonės mėgsta, nes juo naudotis paprasta.
2011-10-04

„Ford“ automobiliai taps išmaniaisiais?

Prognozuojama, kad kompanija „Ford“ taps integruotos komunikacijos, balsu valdomų įrenginių ir automobilyje įdiegtų pramoginių programų lydere, kai 2012-aisiais Europą pasieks SYNC technologijų sistema, dabar pristatoma Jungtinėse Amerikos Valstijose.
2011-09-02

Langas į pasaulį pagal „Toyota“ inžinierius

Šių dienų pasaulis – tai ryšys ir interaktyvumas. Interneto ryšį gali turėti net ir šaldytuvas, o eilinis mobilusis telefonas turi daugiau „proto“ nei praėjusio amžiaus 70-ųjų NASA kompiuterių salė. Automobilyje šios tendencijos pastebimo irgi , tiesa, „Toyota“ čia nusprendė išnaudoti dar vieną vietą, kur vietoje interaktyvaus kontakto į pasaulį buvo galima paprasčiausiai žvelgti pro skaidrų stiklą.
2011-07-20
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų