gytis juodpusis

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gytis juodpusis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gytis juodpusis“.

TNS LT pradeda vykdyti neurorinkodaros tyrimus

Rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pranešė pirmoji Lietuvoje pradedanti teikti neurorinkodaros analizės paslaugas. Tokio tyrimo metu, pasitelkus medicinoje naudojamas technologijas, stebimas ir fiksuojamas žmogaus smegenų aktyvumas, akių judesiai ir kūno reakcijos į jam perduodamas įvairias žinutes, garsą, vaizdą ir kt. Ši priemonė skirta nustatyti tikslų komunikacijos ir reklamos poveikį vartotojams. „Neurorinkodaros paslauga turėtų kilstelėti šalies tyrimų rinką į aukštesnį lygį.
2012-09-11

TNS: žiniasklaidos reklamos rinka stabilizuojasi

Pernai šalies reklamos rinka įvairiose žiniasklaidos priemonėse mažėjo 1,5 proc. – rodo rinkos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenys. Tai menkas smukimas palyginus su 2009 m., kuomet jis siekė net 39,2 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai žiniasklaidoje išleista 324,6 mln. litų. Ekspertai prognozuoja, kad šiemet reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse turėtų augti.
2011-03-14

Lietuvos reklamos rinka 2008 m. augo 9,1 proc.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, 2008 m. šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 9,1 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai žiniasklaidoje išleista 542,2 mln. litų. „Metų pradžioje tikėjomės panašaus ar šiek tiek didesnio reklamos rinkos augimo. Duomenys rodo, kad reklamos apimtis gana sparčiai augo pirmąjį 2008 m. pusmetį.
2009-02-26

Lietuvos reklamos rinka 2008 m. augo 9,1 proc.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, 2008 m. šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 9,1 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai žiniasklaidoje išleista 542,2 mln. litų. „Metų pradžioje tikėjomės panašaus ar šiek tiek didesnio reklamos rinkos augimo. Duomenys rodo, kad reklamos apimtis gana sparčiai augo pirmąjį 2008 m. pusmetį.
2009-02-26

Lietuvos reklamos žiniasklaidos priemonėse rinka pernai augo sparčiausiai Baltijos šalyse

Lietuvos reklamos žiniasklaidos priemonėse rinka pernai didėjo mažiausiai iš visų Baltijos šalių, tačiau apimtys, vertinant išleistais milijonais, šalyje yra didžiausios. Specialistai prognozuoja, kad tai dar ne pabaiga, kainos tikrai kils, rašo dienraštis „Verslo žinios“. Tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, Lietuvoje reklamai žiniasklaidos priemonėse pernai išleista daugiausia iš visų Baltijos šalių - 144 mln. eurų. Tuo tarpu Latvijoje ši suma siekia 134 mln. eurų, Estijoje - 114 mln.
2008-03-17

Reklamuotojai 2007 metais žiniasklaidai sumokėjo pusę milijardo

„TNS Gallup“ duomenimis, per 2007 metus šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 15,6 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai skirta 497 mln. litų. „Didėjantys reklamdavių biudžetai, reklamos kanalų plėtra, reklamos kainų augimas ir stiprėjanti konkurencija vidaus rinkoje skatino reklamos rinkos augimą, kuris tęsiasi jau aštuntus metus“, – teigia „TNS Gallup“ media direktorius Gytis Juodpusis.
2008-02-27

„TNS Gallup”: labiausiai per metus išaugo namų interneto vartotojų skaičius

Per praėjusius metus beveik 20 procentinių punktų išaugo žmonių, internetu besinaudojusių namuose, skaičius ir šių metų gegužės mėnesio pabaigoje priartėjo prie 70 proc. visų interneto vartotojų, rodo didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ tyrimas. Remiantis šio tyrimo duomenimis, trečdalis visų interneto vartotojų internetu naudojosi savo darbovietėje, o beveik penktadalis – mokykloje ar kitoje mokymo įstaigoje.
2007-06-20

R. Šukys pateko į STT akiratį

Galimą teisėsaugos pareigūnų piktnaudžiavimą ir politikavimą tiriančios Seimo laikinosios komisijos pirmininkas Raimundas Šukys nusišalino nuo šių pareigų, nes pats pateko į Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) akiratį, pranešė Lietuvos radijas. Prieš pirmadienį turėjusį vykti komisijos posėdį R. Šukys informavo komisijos narius, kad negali pirmininkauti posėdžiui, nes pats yra kviečiamas į STT apklausai.
2004-09-13

Pernai Lietuvos reklamos rinka augo 12 proc. iki 261,8 mln. litų

Vadinamosios politinės reklamos nebuvimas pernai nesutrukdė augti žiniasklaidos reklamos rinkai - ji, palyginti su 2002 metais, padidėjo 12 proc. iki 261,8 mln. litų, įskaičiuojant nuolaidas. Didžiausiai Europos tyrimų kompanijų grupei TNS priklausančios Lietuvos žiniasklaidos tyrimų bendrovės "TNS Gallup" duomenimis, didžiausią pajamų dalį pagal žiniasklaidos kanalus sudarė reklama televizijoje - 41,63 proc., arba 109 mln. litų ir laikraščiuose - 30,56 proc., arba 80 mln. litų.
2004-02-24

Praėjusiais metais Lietuvos reklamos rinką augino ir rinkimai

Praėjusiais metais Lietuvos reklamos rinka plėtėsi itin sparčiai - 17,35 proc. iki 232 mln. litų, skaičiuojant su žiniasklaidos kanalų apimties ir kitomis nuolaidomis. "Atlikto tyrimo rezultatai leidžia daryti išvadą, kad praėjusiais metais reklamos rinka augo sparčiau, nei buvo prognozuojama praėjusių metų pradžioje", - sakė "SIC Gallup Media" direktorius Gytis Juodpusis. Pasak jo, tam nemažos įtakos turėjo ir aktyvios prezidento bei savivaldybių rinkimų kampanijos.
2003-02-20
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų