bonaqua

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „bonaqua“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „bonaqua“.

„Coca-Cola“ gali uždaryti savo gamyklą Estijoje

„Coca-Cola HBC“, gaminanti gėrimus, Taline svarsto apie vietinės gamyklos uždarymą. Galimybė, kad investicinės strategijos sunkumų patirianti „Coca-Cola HBC“ pasitrauks iš Estijos yra reali, rašo „Päevaleht Online“. „Coca-Cola HBC“ atstovė Anneli Laaneots sakė, kad investicinės strategijos įvertinimas tebesitęsia, o kompanija nuolat ieško galimybių didinti konkurencingumą Baltijos šalių rinkoje. Kompanija yra viena pirmųjų didžiausių investuotojų Estijoje, veikianti nuo 1992 metų.
2008-05-21

Lietuvos rinkoje - kola skirta vyrams

Lietuvos rinką pasiekė „Coca-Cola Zero“. Tai gėrimas be cukraus, orientuotas į vyrišką  20-39 metų auditoriją. Jis nepakeis „Coca-Cola Light“, bet jį papildys, kadangi „Coca-Cola Zero“ skonis yra toks pats, kaip ir įprasto „Coca-Cola“ gėrimo.„Jaunimas nori visko iš karto – ir tikro skonio „Coca-Cola“, be cukraus ir kalorijų, ir naujoviško prekės ženklo kalbančio jų kalba.“, – sako „Coca-Cola“ prekės ženklo vadovė Baltijos šalims Monika Rajamäe.
2008-03-14

Pirkti galima kitaip

Nors neverta pulti į fanatizmą, kai kurių prekių ir paslaugų jau netrumpą laiką vengiu. Vakaruose yra toks terminas „etinis vartotojų elgesys“ (ethic consumer behaviour), ir yra sąjūdis „Sąmoningas vartojimas“ (Conscious Consuming), kurio esminiai klausimai pirkėjui renkantis prekę yra tokie: „Ar šio produkto gamyba neprieštarauja mano vertybėms? Ar aš remiu vietinę ekonomiką? Ar žmonėms, gaminantiems šį daiktą, pakankamai apmokama? Ar ši prekė gaminta siekiant padaryti ją patvarią?“ Šiaip jau...

„Coca-Cola“ - gyventi gera

Ketvirtą praėjusių metų ketvirtį bendrovės „The Coca-Cola Company“ pasauliniai pardavimai išaugo 5 proc., metų pardavimai ─ 6 proc., t.y. buvo parduota 1,2 mlrd. gėrimų pakuočių daugiau. Pardavimų augimas buvo subalansuotas: gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 4 proc., o negazuotų gėrimų ─ 12 proc. Augimą paskatino bendrovės verslo plėtra, ypač besivystančiose rinkose. Bendrovės grynosios pajamos Europos Sąjungoje pernai išaugo 14 proc., o metų veiklos pajamos ─ 16 proc.
2008-02-15
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų