arūnas liuiza

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „arūnas liuiza“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „arūnas liuiza“.

Internetas Kaune – geriausias Europoje

Oksfordo universiteto atliktas tyrimas rodo, kad pagal plačiajuosčio interneto kokybę Kaunas užima trečią vietą visame pasaulyje. Surinkęs 79 plačiajuosčio interneto kokybės indekso balus Kaunas nusileižia tik Yokohama (85) ir Nagoya (82) miestams Japonijoje. Ketvirtojoje vietoje – dar vienas Japonijos miestas Sapporo, surinkęs 72 balus.

McDonald’s – globalizacijos simbolis iš Kalifornijos

Šeštąją vertingiausių prekės ženklų sąrašo vietą užima greito maisto restoranų tinklas “McDonald’s”. Nenuostabu – tinklą sudaro daugiau nei 31 tūkstantis prekybos vietų 119-oje šalių, kuriose kasdien valgo beveik 47 milijonai žmonių. Sunku net įsivaizduoti, kad visa ši imperija kažkada prasidėjo nuo vienos vienintelės užkandinės.
2009-10-18

Reklamos fronto perliukai

Reklamos fronte prisikaupė netikėtų, įdomių ar tiesiog juokingų vaizdelių - tokių, kurie sudomina, ir kuriuos norisi parodyti draugui. Šį kartą iš baltojo reklamos triukšmo išsiskyrė visad orginalūs “Axe” dezodorantai, “Volkswagen Passat”, “Coca-cola”… Bet apie viską iš eilės. Nemažai naujų reklamų pažėrė “Volkswagen-Audi” grupė. Ir jos tikrai visai neblogos.
2009-10-11

„Microsoft“ – jaunuolis iš Redmondo

"Microsoft" personalas 1978-aisiais. Bilas Geitsas sėdi pirmas iš kairės. Wikimedia Commons archyvo nuotr.Vertingiausių prekės ženklų penketuke tarp devynioliktojo amžiaus pabaigą menančių kompanijų – “Coca-cola”, IBM ir “General Electric” yra įsiterpęs vienas “jaunuolis”, kurio istorija prasideda tik 1975-aisiais.
2009-09-26

„General Electric“ – nuo elektros lemputės iki lėktuvų variklių

Turbūt retas lietuvis, matydamas iliustracijoje pavaizduotą logotipą pasakytų jo savininkės pavadinimą, nekalbant jau apie tai, kuo ta kompanija užsiima. Keista – 2009-taisiais žurnalo “Forbes” skelbiamuose stambiausių įmonių sąrašuose “General Electric” užėmė garbingą lyderio pozicija, o šiuo logotipu žymimas prekės ženklas ekspertų buvo įvertintas daugiau nei 53 mlrd.
2009-08-29

„General Motors“: Vieno dinozauro istorija

2009-ųjų birželio 1 dieną, apie 8 val. ryto vietos laiku Manheteno teismui Niujorke buvo pateiktas “General Motors” prašymas skelbti bankrotą. Net ir šiais ekonominės krizės laikais, kai žinios apie vienos ar kitos įmonės bankrotą yra vos ne kasdienis reiškinys, šis įvykis atkreipė pasaulio dėmesį – “General motors” krachas tapo didžiausiu pramonės įmonės bankrotu per visą JAV istoriją ir ketvirtu didžiausiu apskritai, praleidęs į priekį tik “Lehman Brothers” ir “Washington Mutual” bankus, bei “...
2009-08-23

„Coca-cola“ versus „Pepsi“

Verslo įmonės nuolat konkuruoja tarpusavyje. Vienos mažiau, kitos -- daugiau. Kai kuriose srityse konkurencija itin jaučiama, ypač kai kaktomuša susiremia dvi stambios kompanijos. Vienas ryškiausių pavyzdžių -- “Coca-cola” ir “Pepsi” varžybos dėl populiariausio kolos gėrimo vardo. Pradžia Abi kompanijos dirba jau daugiau nei šimtmetį.
2009-08-15

A. Kubilius Lietuvą veda prie bedugnės krašto

Seimui per naktis kepant įstatymų pakeitimus, darosi vis sunkiau suprasti, kaip ši reforma galėtų padėti krizės kamuojamai Lietuvos ekonomikai. Apie tai plačiau – šią savaitę pasirodžiusiame „Balsas.lt savaitės“ numeryje. Buldozerio principas Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininko Artūro Černiausko nuomone, valdančiosios daugumos mokesčių reformą galima prilyginti buldozerio veikimui. „Dar nebuvo Vyriausybės, kuri taip keptų įstatymus, netgi prieštaraujančius Konstitucijai.

Didesni akcizai alkoholiui – gera žinia „pilstukininkams“

Spręsdama valstybės finansų krizę naujoji Vyriausybė rengiasi drastiškoms permainoms. Parengtame antikriziniame plane numatyta ne tik plati taupymo programa, apimanti valstybės pareigūnų atlyginimų bei išlaidų įvairioms sritims mažinimą, bet ir mokesčių sistemos pakeitimai. Planuojama pagrindinių mokesčių tarifus suvienodinti iki 19 proc., padidinti akcizus, panaikinti verslo liudijimus, beveik visas pridėtinės vertės mokesčio lengvatas.

Baisiau krizė ar A. Kubiliaus planas?

Vyriausybę krizės sąlygomis formuojantis Andrius Kubilius viešai skelbia, kad gelbsti valstybę nuo bankroto. Iš tikrųjų žmonės ir verslas finansuos daug diskusijų sukėlusią gelbėjimo operaciją. Šokiruojantis konservatorių planas Premjeras A. Kubilius, mėgindamas didinti mokesčius ir gelbėti valstybę nuo bankroto, tvirtina, kad prekės ir paslaugos bendrai brangs tik 1 procentu. Verslininkai ir žmonės dar neįsivaizduoja, kiek praras, o valdžia sako tai žinanti, bet jokių faktų nepateikia.
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų