Žuolytė – apie papildomą svorį po gimdymo: atskleidė, kaip jis nukris savaime

Šiandien, atrodo, būti mama yra lengviau nei bet kada. Daugybė lengvai prieinamos informacijos leidžia susirasti atsakymus į visus rūpimus klausimus, rašoma pranešime spaudai.

67

Tačiau kaip žinoti, kad pateikta informacija yra teisinga? Inga Žuolytė, mitybos specialistė, aktyvi jauna mama pataria pasikliauti srities profesionalais ir dalinasi patarimais, kaip maitintis žindančiai mamai.

(67 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Įkvepiantys Žuolytės pokyčiai: daugiau nei 20 moterų padarė tą patį

Mityba pagal vaiko savijautą

„Naujausi tyrimai atskleidžia, kad motinos mityba praktiškai nedaro įtakos pieno gamybai. Visgi įvairūs pilvuko pūtimai, bėrimai, dažnai nėra sutapimas,“ – pastebi Inga Žuolytė.

Žinoma mama pataria atidžiai stebėti, ar pavalgius tam tikrų produktų vaikui nepučia pilvuko. Jeigu tai pasikartoja bent porą kartų, tik tokiu atveju spręsti, kad mamos vartojamas produktas vaikui nėra tinkamas.

„Nepatariu išbraukti iš savo raciono tam tikrų produktų vien todėl, kad tai rekomenduoja koks nors straipsnis ar pažįstami. Neprotinga vengti maisto, kurio neteko pačiai išbandyti ir neįsitikinti jo poveikiu savo ar vaiko organizmui,“ – akcentuoja pašnekovė.

Žinoma, svarbu turėti omenyje, kad saikas – labai svarbu žindant kūdikį. Patartina vengti alergenų turinčių produktų, tokių kaip citrusiniai vaisiai ar riešutai.

Svarbiausia vartoti baltymus

Vienas pagrindinių produktų, kuris reikalingas žmogaus organizmui, yra baltymai. Žindančiai mamai I. Žuolytė pataria šių produktų į maisto racioną įtraukti dar daugiau: „Baltymai padeda atsistatyti organizmui, o pieno gamyba iš organizmo pareikalauja daug energijos ir kalorijų. Todėl labai svarbu, kad šios svarbiausios ląstelių statybinės medžiagos mamos mityboje netrūktų“.

Žindant kūdikį patartina vartoti kuo įvairesnius produktus, subalansuota mityba yra svarbi. Taip pat nerekomenduojama pradėti laikytis dietos: „Įprasta, kad po gimdymo moteriai lieka 2-4 kg papildomų riebalų, jie skirti pieno gamybai. Todėl tikrai nereikia sukti galvos, jeigu po gimdymo sveriate daugiau nei tikėjotės. Papildomi kilogramai išgaruos žindant,“ – patikina I. Žuolytė ir kartu paaiškina, kad maitinimo metu lieknėjama pačiu sveikiausiu organizmui būdu – netenkama tik riebalų. Tuomet laikantis dietų netenkama skysčių, mažėja raumenų masė.

REKLAMA

Renkasi produktus iš parduotuvių

„Stengiuosi vartoti kuo daugiau „naminių“ produktų iš mamos daržo, bet rinkdamasi mėsą taikau kitus kriterijus. Vengiu pirki mėsą iš ūkininkų turguje, nes nežinau, kaip ji buvo auginta. Jaučiuosi ramiau pirkdama mėsą parduotuvėje, nes jos gamintojai yra griežtai kontroliuojami atsakingų institucijų,“ – teigia I. Žuolytė.


Rašyti komentarą...
R
Romualdas
2019-04-02 21:23:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
Na aš pvz. kalorijas pradėjau labai įdomiai reguliuoti. Pripirkau namiškiams dovanų iš tos dovanų parduotuvės SOGA.LT ir pažadėjau, kad išleistą sumą sutaypysiu nepirkdamas kaloringo maisto, na bet čia kiekvienam savo
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų