„Olialia“ mergaičių projektas šiandien jau yra subūręs apie 3000 narių. Dabar mesta pirštinė vyrams! Jau šį rudenį „Respublikos“ leidinių“ grupei priklausantis dienraštis „Vakaro žinios“ pradės projektą „Olialia“ berniukai.
Ko gero, nesuklysime sakydami, kad „Olialia“ jau yra ne vien projektas, - tai visas judėjimas. Ilgą laiką šis vardas vienijo gražiausias Lietuvos merginas. Dabar atėjo metas kitomis akimis pažvelgti į vaikinus.
UAB „Respublikos“ leidiniai“ projektų vadovės Laurynos Anusevičiūtės teigimu, projektu „Olialia“ berniukai bus siekiama laužyti egzistuojančius stereotipus apie vyrus.
„Lietuva garsėja gražiomis merginomis, deja, apie vyrus nuomonė - daug prastesnė. Mes nutarėme pakeisti šią situaciją, atskleisti tikrąsias mūsų krašto vyrų savybes“, - sakė L.Anusevičiūtė.
Anot jos, „Olialia“ berniukų atsiradimui rengtasi nuo praėjusių metų. Tokio visoje Rytų Europoje analogų neturinčio projekto apraiškomis tuomet labai susidomėjo įvairių užsienio šalių agentūrų vadovai - „Olialia“ mergaičių prekės ženklo partneriai.
Ką gi, laikas išjudinti stipriąją lytį! Jaunoms, žavioms, seksualioms „Olialia“ mergaitėms tikrai neprošal išvaizdžių, atletiškų, drąsių, savimi pasitikinčių vyrų brolija.
Norintieji tapti „Olialia“ berniukais turės pereiti specialią atranką, pasirodyti komisijai, sudarytai iš žymių Lietuvos moterų ir merginų. „Vaikinai jau dabar entuziastingai reiškia norą dalyvauti atrankoje. Galiu patikinti, kad kandidatai - išties verti dėmesio“, - šypsojosi L.Anusevičiūtė.
Seksualumą, grožį ir gerą gyvenimo būdą simbolizuojantis projektas „Oliali“a mergaitės buvo pradėtas prieš penkerius metus. „Olialia“ prekės ženklas priklauso UAB „Respublikos“ leidinių“ grupė, valdančiai dienraščius „Respublika“, „Vakaro žinios“, „Šiaulių kraštas“ ir „Vakarų ekspresas“.