Pasirinkęs neįprastą įvaizdį garsusis Vokietijos dizaineris Karlas Lagerfeldas dalyvavo neįprastoje reklaminėje kampanijoje.
Prancūzijos eismo saugumo inspekcijos prašymu K. Lagerfeldas tapo naujos socialinės kampanijos veidu, rašo portalas „etoday“.
Šios kampanijos tikslas - įtikinti vairuotojus užsivilkti šviesą atspindinčias liemenes tuo metu, kai jie tamsiu paros metu išeina į važiuojamąją dalį.
Prancūzijos inspektoriai mano, jog plakatai, kuriuose vaizduojamas dizaineris su savo firminiais juodais akiniais, elegantišku kostiumu, „varlyte“ ir prie jo stiliaus neįprastai atrodančia liemene, turėtų padaryti reikiamą įspūdį nerūpestingiems vairuotojams.
Reklaminės kampanijos šūkis skamba maždaug taip:
„Ji yra geltona, bjauri, prie nieko netinkanti, tačiau ji gali išgelbėti jūsų gyvybę“.
Pagal naujas kelių eismo taisykles, nuo 2008 m. liepos 1 d. kiekvienas Prancūzijos vairuotojas savo automobilyje privalo turėti tokią šviesą atspindinčią liemenę.