• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su šeima mėnesiui išvykusi į Milaną studijuoti madą ir įvaizdžio stilizavimą, žinomų mūsų šalies moterų plaukų grožiu besirūpinanti specialistė, verslininkė Gintarė Eimantaitė-Armalė buvo pakviesta į privatų prestižinių „Louis Vuitton“ mados namų renginį. 

17

Su šeima mėnesiui išvykusi į Milaną studijuoti madą ir įvaizdžio stilizavimą, žinomų mūsų šalies moterų plaukų grožiu besirūpinanti specialistė, verslininkė Gintarė Eimantaitė-Armalė buvo pakviesta į privatų prestižinių „Louis Vuitton“ mados namų renginį. 

REKLAMA

Kiekvieną sezoną aukštosios mados dizaineriai pristato savo „Runaway“ kolekcijas, aktualias tam tikram metų laikui bei skelbiančias naujausias sezono tendencijas. 

„Louis Vuitton“ taip pat išleido 2023 metų pavasario – vasaros kolekciją, tačiau šiuo metu parduotuvėje galima pamatyti vos keletą jos modelių. Mados namai jau kurį laiką turi tradiciją tik kviestiniams svečiams skirtingose šalyse surengti nedidelius, uždarus renginius. Juose ne tik sudaroma galimybė pirmiems iš arti pamatyti dizainerių kūrinius, bet ir pasimatuoti patikusius“, – pasakojo Milane tokį šou stebėjusi G. Eimantaitė-Armalė. 

Pašnekovė patikina – ją žavėjo visos renginio detalės: pristatymo aplinka, galimybė su modeliais bendrauti betarpiškai, dėmesys svečiams. 

REKLAMA
REKLAMA

„Prieš akis – visa kolekcija, kurią kaip tik analizavau studijuodama mados mokykloje.  Buvo neįtikėtinai įdomu pamatyti viską gyvai! Kolekciją demonstravo žymūs „Louis Vuitton“ modeliai, tokie kaip Mona Tougaard. Buvo labai gaila, kad neturėjome pasiėmę profesionalaus fotoaparato, bet atminčiai išsaugojome telefonu įamžintas kelias akimirkas“, –  pasakoja G. Eimantaitė-Armalė. 

REKLAMA

Prisimindama mados istoriją, pašnekovė sako, kad dabar visame pasaulyje garsaus prekės ženklo įkurtuvių data laikomi 1854 metai. Tuomet Louis Vuitton atsidarė nuosavas dirbtuves – parduotuvę, kurioje gamino ir prekiavo lagaminais. Jie buvo tokie išskirtiniai, kad netrukus L. Vuitton kūrinių norėjo visas Paryžius, o tarp klientų buvo ir Napoleono Bonaparto žmona. 

„Taip gimė legendiniai Paryžiaus mados namai, kurie išaugo į didelę tarptautinę kompaniją, skleidžiančią savo romantišką paryžietiška stilių po visą pasaulį“, – sako G. Eimantaitė-Armalė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų