Pasak Starpulse.com kino žinovų, aktorius ir prodiuseris didžiulėje Amerikos rinkoje nutarė netraukti žiūrovų iš jiems patogių fotelių ir po vieno vakaro premjeros kino teatre paleido filmą „Sumautos atostogos Meksikoje“ į mokamą televizijos paslaugą DirecTV, per kurią kiekvienas norintis gali užsisakyti filmą tiesiai į savo televizorių.
Žengė į naująjį amžių
„Gyvename kitoje eroje. Daugybei žmonių patinka stebėti naujus dalykus, žiūrėti naujus filmus savo namuose. Manau, praleisti etapą kino teatruose ir atkeliauti tiesiai į žiūrovų namus – geresnis būdas pasiekti savo publiką. Manau, kad būtent tokia yra mūsų ateitis“, – per filmo premjerą Teksase sakė M. Gibsonas.
Kaip pabrėžė Deadline.com, kino pasaulyje jau seniai sklando kalbos, neva filmų rodymas kino teatruose nevisuomet pasiteisina, ypač praėjus kuriam laikui po premjeros. Viešai prabilta apie tai, kad kino kūrėjams derėtų susimąstyti apie filmo išplatinimą žiūrovams iškart po to, kai jis pristatomas. Tiesa, iki M. Gibsono tam nesiryžo jokia didelio masto Holivudo žvaigždė.
Aktoriaus prodiuserinė įmonė „Icon Productions“ pasirašė išskirtinį, novatorišką kontaktą su kompanija „20th Century Fox Home Entertainment“, kuri nuo gegužės 1-osios visiems norintiems užtikrina patogią ir lengvai prieinamą filmo „Sumautos atostogos Meksikoje“ peržiūrą. Manoma, kad tokiu būdu M. Gibsonui pavyks surinkti net daugiau pinigų nei rodant juostą kino teatruose, juolab kritikai vertina naująjį jo ir režisieriaus Adriano Grunbergo darbą itin palankiai.
Žiūrovai Lietuvoje kviečiami mėgautis žiūrovams nuo 16 metų skirta juosta „Sumautos atostogos Meksikoje“ įprastai – stebint filmą per didžiuosius kino teatrų ekranus. Naujojo filmo su M. Gibsonu premjera Lietuvoje įvyks gegužės 4 dieną.