Burlinskaitė su mylimuoju prasitęsė vasarą: demonstruoja gundančias kūno formas

Kūno rengybos trenerė kartu su mylimuoju bei žinomu kultūristu Liudu Vaisieta nusprendė pabėgti nuo Lietuvą netikėtai užklupusio šalčio ir išvyko į Turkiją prasitęsti vasaros.

10

Su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais Indrė pasidalijo asmeninėmis kelionės akimirkomis bei atskleidė, kodėl poilsiauti nusprendė būtent Turkijoje.

(10 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Burlinskaitė su mylimuoju prasitęsė vasarą: demonstruoja gundančias kūno formas

Žinoma pora Turkijoje vieši jau tikrai ne pirmąjį kartą, tačiau šįkart pasirinko Bodrumo kurortą. 

„Čia be galo gražu, nuostabūs paplūdimiai, šiluma vis dar siekia 30 laipsnių. Toli keliauti nereikia, maistas skanus – būtent todėl vėl išvykome į Turkiją. Šį kartą – prasitęsti vasaros“, – sakė trenerė.

Pasidalintose I. Burlinskaitės nuotraukose matyti, kad pora ne tik puikuojasi ištreniruotais kūnais, bet ir nuostabiu įdegiu – jiems tikrai yra ko pavydėti! Gražiausiomis savo akimirkomis I. Burlinskaitė ir L. Vaisieta dalijasi ir savo socialinių tinklų paskyrose.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad vasaros pradžioje Liudas ir Indrė taip pat ilsėjosi Turkijoje. Tąkart kalbinta moteris pasakojo, kad atostogų metu visuomet atsipalaiduoja – tai liečia ir sportą, ir mitybą. „Visai atsipalaidavau, nesportavau, valgiau, ką norėjau. Toks buvo mano tikslas – trumpam pabėgti nuo visko ir pailsėti!“ – sakė ji.

Tąkart trenerė atskleidė ir tai, kiek kalorijų paprastai suvartoja: „Dažniausiai iki 2000 kcal. Savaitgaliais būna daugiau.“

Taip pat ji neturi nieko prieš ir tas dienas, kai leidžiama sau valgyti viską, ko tik norisi. „Svarbu nepaleisti vadelių ir jau kitą dieną grižti į režimą. Pavyzdžiui, mano klientės tokia „cheat day“ pasidžiaugti gali ne visos. Priklauso nuo siekių – leidžiu arba ne“, – pasakojo I. Burlinskaitė.

Paklausta, kam pati jaučia didžiausią silpnybę, trenerė anksčiau teigė, kad jai sunkiai sekasi atsilaikyti prieš saldumynus, o vasarą – prieš ledus ir šaltą kavą. Vis dėlto moteris žino, kaip išlaikyti gražias kūno formas: „Maitinuosi reguliariai – pusryčiai, užkandis, pietūs ir vakarienė. Kartais užkandu papildomai, kartais ne. Jaučiu saiką, nepersivalgau, darau tarpus tarp valgymų bent po 2,5 h. Tokiu būdu, man net atostogų metu pavyko nepriaugti svorio, ir tuo pačiu viskuo pasimėgauti.“


Rašyti komentarą...
R
Ricka
2019-10-05 07:37:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
Bega Kur pigiau. I MIAMI dar neuzdirbo zvaigzdes.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų