Bobo Dylano darbų kolekcija „TheAsiaSeries“, kuri šiuo metu eksponuojama Gagosian Galerijoje Manhetene, susilaukė prieštaringų vertinimų, neva tai plačiajai visuomenei prieinamų žymių menininkų fotografijų plagiatai.
Jo darbai, kuriuos, pasak dainininko, nutapyti įkvėpė kelionės po Japoniją, Vietnamą, ir Korėją, buvo palyginti su žinomų fotografų, tokių kaip Henri Cartier–Bresson ir LéonBusy nuotraukomis.
„Labiausiai stebina tai, kad Dylanas ne tik pasisavino nuotraukų idėją, bet ir nukopijavo jos kompoziciją itin tiksliai, – sakė kritikas Michael Gray savo dienraštyje „BoboDylano Enciklopedija“. – Jis atkartojo bene kiekvieną nuotraukos detalę ir to tikrai negalime pavadinti lakios vaizduotės tapybos metodu. Tai greičiau plagiavimas.“
Nors kai kurie Dylano gerbėjai jo internetinėje bendruomenės svetainėje „ExpectingRain“ išreiškė susirūpinimą šiuo dainininko poelgiu, kiti jį teisino ir tikino, kad tai ne plagiavimas, o meno tradicija.
Nepaisant to, jo darbai parodoje buvo pristatyti kaip „roko legendos asmeninė patirtis“ svetur. Dylanas, tuo tarpu, noriai dalinosi informacija ir neneigė, kad rėmėsi žymių fotografų nuotraukomis.
Parodos kataloge dainininkas sako, kad jo tapybos darbai daugiausia yra iš „realaus gyvenimo“. Tai, pasak jo, realūs žmonės, realios gatvės bei architektūra.
Pagal MatthewPerpetua