Dainininkė nustebino savo gerbėjus balandžio 16 dieną pasirodžiusi specialioje televizijos laidoje, kur debiutavo su trumpu filmu, pristatančiu jos naująjį albumą.
Po kelių dienų režisierius Matthew Fulksas pareiškė, kad albumo „Lemonade“ reklaminio filmuko kelios scenos labai panašios į esančias jo 2014 metais išleistame trumpame filme „Palinoia“. M. Fulksas apkaltino Beyonce nukopijavus kelis elementus iš jo filmo, pavyzdžiui, „peraugusią žolę“ ir „grafiti bei žmones nuleistomis galvomis“.
M. Fulksas tvirtino, kad jo filmas pasakoja apie „audringus santykius“, o Beyonce albume „Lemonade“ dainuoja lygiai apie tą patį, ir apkaltino Beyonce įrašų kompanijos „Columbia Records“ viceprezidento pavaduotoją, 2015 metais mačiusį „Palinoia“ ir esą galėjusį nusižiūrėti nuo jo keletą idėjų naujam dainininkės projektui.
Jis atsakovais įvardijo Beyonce ir „Columbia Records“ vadovus bei siekė gauti dalį jos albumo pelno.
Liepą superžvaigždės teisininkų komanda paskelbė pareiškimą, teigiantį, kad šiedu filmai neturi nieko bendra, ir paragino teisėją atmesti M.Fulkso ieškinį.
Beyonce advokatai pareiškė, kad „Lemonade“ vaizduoja „afroamerikietę, kuri pereina įtarimo, neigimo, pykčio ir, galiausiai, susitaikymo dėl santykių etapus“, o „Palinoia“ – „baltaodį vyrą, kuris kenčia dėl žlugusių santykių“.