Asmeninė trenerė parodė paprastus ir veiksmingus pratimus, padėsiančius sulieknėti

Vienas efektyviausių būdų norint sulieknėti ir padailinti kūno linijas – fizinis aktyvumas. Jo rūšių yra daug, tačiau treniruotės sporto salėje yra vienos populiariausių. Tiesa, yra manančių ir besibaiminančių dėl treniruočių su svoriais – esą jie dar labiau sustambės, priaugs per daug raumenų. Tokie nuogąstavimai, pasak laidoje „Būk sveikas“ kalbintos trenerės, tikrai neturi pagrindo.

„Sportas su svoriais arba kitaip vadinamas svorių kilnojimas yra neatsiejamas nuo mūsų kūno, stipraus kūno. Moterys bijo ir vengia sportuoti su svoriais, nes galvoja, kad vos tik pradės joms užaugs raumenys kaip pas vyrą. Turiu nuvilti, kad tikrai taip nebus, nes pas vyrus yra 10 kartų daugiau testosterono ir norint priaugti tiek raumenų, kiek turi vyras, pirmiausia reiktų pradėti vartoti papildus, kad tai atsitiktų. Antras dalykas yra tai, kad žmonės dažniausiai galvoja, jog vien tik kardio treniruotėmis galima numesti svorio, sudeginti riebalus. Taip, kardio treniruotės yra tikrai puikus būdas mesti riebalinę masę, bet svarbu tai, kad mes turime suformuoti savo kūną ir kardio treniruotėmis mes negalime sustiprinti tų vietų, kurias sustipriname jėgos treniruotėmis“, – laidoje pasakojo asmeninė trenerė Otilija Gailiūnaitė.

Todėl trenerė laidoje „Būk sveikas“ pademonstravo kelis nesudėtingus, bet labai veiksmingus pratimus, kuriuos galite pamatyti vaizdo siužete, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Būk sveikas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10 val. per TV3 televiziją.

VISĄ LAIDĄ PAMATYKITE ČIA:


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų