Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
sutinku, reik ten tvarka daryt, nes jau nelinksma ir litcargus'e tuom labiau!
Ir apie LITCARGUS darbuotojus parasykit, apie isvykimo ir atvykimo sales, apie registracijos agentus, ten dar ziauriau uz sauguma.
O kur gerb. aviacijos saugumo vadovu komentaras??? Negi nebesugeba motyvuoti darbuotoju ir padaryti tinkamu darbo salygu???
Šiaip tai su patikrinimo postais VNO - tragedija. Jų ten atrodo keturi, bet veikia - tik vienas, labai geru atveju - du. Eilės - nėra dar tokios klaikios kaip Briuselyje, (nors ten nesusidorojama dėl keleivių srauto veikiant visiems postams), bet VNO nesugebėt surasti pakankamai darbuotojų - čia jau Asiulio draugelio kompetencijos požymis.
beje- Vaišvila - o kaip su tavo pažadu, kad VNo netrukus konkuruos su Amsterdamu?
"Netrukus" jau praėjo..., jei ką.
Bet panašu, kad tas kambarinių vadybininkas pelnus generuoti sugeba 9t.y. visai nesugeba, nes VNo tebedirba į minusą) tik vienu būdu - versdamas darbuotojus dirbti už kelis.
Nors ne - atrodo dar vieną nišą - pritraukinėti pigių skrydžių kompanijas. Taip tikintis bent paauginti kelivių srautus. Nesvarbu, kad kenkia tos pačios šalies kitam oro uostui, kuris strategiškai specializuojasi pigių skrydžių srityje.
Kitaip nepavyksta. (tai irgi kompetencijos požymis).
p.s. skraidau dažnai. žinau ką sakau.
chebryte...ko draskotes...suletinkit tikrinimo tempa iki minimumo....
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų