Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
uz Vilniaus prijungima - ne vieno nors kiek rimtesnio argumento. jau zymiai logiskiau ijungti Klaipeda - visai Lietuvai butu geriau. Vilniuje 40 proc. BVP? nejuokinkit - tai valdisku babkiu sugeneruota apyvarta. Kaunas su tokiom parazitinem institucijom darytu 60, o Klaipeda - 70 proc. Kuo kalta Lietuva, kad vilnius yra Baltarusijos patvoryje? delt to ilginti ir branginti kelione? juk Astravo AE prades duminti anksciau uz RB2 - tai dar visi keleiviai ir lokomotyvu masinistai tures seklides ir kiausides dziovinti del kvailos vilnieciu ambicijos? atsipeikekite, wuilenski niekalai. kad dar vilnius butu kazkas tokio, o dabar - ne kalnelio, nei vandenelio, nei 10 proc.Eifelio boksto vertes objektelio. jau Kaunas lenktu vilniu pagal patraukluma turistui. as - zemaitis, ir man VISISDKAI nereikia jokio vilniaus jungimo

Visuose Baltijos bendruose tarptautiniuose projektuose latviai ir estai stengiasi nustumti lietuvius į užribį, naudodamiesi bet kokiomis priemonėmis (arši tarpt. konkurencija tarp "sesučių" ). Naudojasi lobistais Lietuvoje ( ir ne tik ), nes žino, kad lietuviai ėda vienas kitą. Rail Baltic atveju, pamatę, kad lietuviai praregi ir pradėjo mąstyti, suskubo pradėti šmeižto kampaniją prieš mus.
Projekto anatomija trumpai:
Dėl RailBaltic: kaip visuomet - Lietuvos įmonės atsiduria blogesnėse pozicijose, lyginant su Estija ir Latvija.Minėtas geležinkelis eina per Talino ir Rygos uostus, t.y., estai ir latviai gerai supranta, kad RailBaltic, visų pirma, reikalingas kaip ekonomikos ir investicijų skatinimo priemonė, o ne turistus vežiojantis ekspresas. Lietuvos ekonomikai tai tik Kaunas, Panevėžys. O kur jungtys su vakarais, Klaipėda ( uostas, pramonė, nauji megaprojektai ), su rytais, Vilnius – virš 40 proc. LR ekonomikos (pramonė, Rytų Lietuvos ekonomikos vystymas, logistikos jungtys į rytus… ) lieka tik Rytų Lietuvos užkampis. Taigi RailBaltic labiausiai naudinga tik estams ir latviams. Koalicija tik kalba ir verda intrigų sriuboje, AB Lietuvos geležinkeliai tai tingi ir vangi įmonė - pilna pinigų, arogancijos, bet be jokio valstybinio mąstymo ir strategijos, vedanti mūsų ūkį į sąstingį. Mano manymu jau seniai laikas AB LG keisti nomenklatūrinius darbuotojus ir perleisti menedžmentą į jaunų, išsilavinusių Lietuvos vadybininkų rankas - tada matysis šviesą tunelio gale.
Būkime tvirti ir vieningi, kai darome projektus Lietuvos politinės ir ekonominės nepriklausomybės vardan - Rail Baltic projektas turi būti apimantis visą Lietuvą, o ne atskiras parapijas !
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų