Kas yra ASMI?
Alaska Seafood Marketing Institute (ASMI) – tai tarptautinė Aliaskos valstijos jūrų produktų rinkodaros agentūra, kurios misija – skatinti aukštos kokybės ir tvarių Aliaskos žuvies produktų vartojimą visame pasaulyje. ASMI ženklinimas ant pakuotės – tai tarsi kokybės ženklas, prilygstantis gastronominiam „auksiniam medalio“ antspaudui, kuris garantuoja: produktas yra kilęs iš švariausių pasaulio vandenų, gaunamas atsakingai, išsaugant ekosistemų pusiausvyrą.
ASMI užtikrina, kad Aliaskoje sužvejoti jūrų produktai būtų ne tik aukščiausios kokybės, bet ir gauti atsakingai – laikantis griežčiausių aplinkosaugos ir tvarumo principų.
Oficiali Aliaskos valstijos jūrų produktų rinkodaros organizacija – veikia daugiau nei 40 metų ir yra laikoma vienu svarbiausių tvarios žuvininkystės pavyzdžių pasaulyje. Partnerystė su tokio lygio institucija yra ne tik didžiulis pasiekimas „Viči“ prekių ženklui, bet ir visam Lietuvos žuvies perdirbimo sektoriui, kuris tampa vis labiau matomas pasaulinėje arenoje.
ASMI finansavimas – pripažinimas tarptautiniu mastu
„Viči“ produkcija – šioje kampanijoje surimio užkandis su padažais - Lietuvoje gauna ne tik galimybę žymėti produktus ASMI identifikuojančiu ženkliuku, bet ir aktyviai dalyvauja pasaulinėje rinkodaros kampanijoje, kurioje pristatomi produktai, atitinkantys aukščiausius tarptautinius standartus.
Tai daugiau nei partnerystė – tai bendras įsipareigojimas tvarumui, kokybei ir inovacijoms. „Viči“ komanda džiaugiasi, jog galime pristatyti Lietuvai produktus, kurie ne tik puikiai atitinka šiuolaikinių vartotojų poreikius, bet ir turi gilią kilmės istoriją – nuo Aliaskos vandenų iki lietuviško stalo.
Tokio bendradarbiavimo dėka Lietuva tampa matomesnė pasauliniame jūrų produktų žemėlapyje, o vartotojai gali būti tikri dėl to, ką renkasi ant savo stalo.
Kampanijos herojus – surimio užkandis su padažais
Kampanijos centre – modernus ir itin patogus surimi užkandis su padažais, sukurtas atsižvelgiant į šiuolaikinio vartotojo lūkesčius. Tai produktas, kuris atspindi ir inovacijas, ir pagarbą tradicijoms.
Patogiai suvartojamas, skanus, maistingas ir vizualiai patrauklus – jis tinkamas tiek lengviems pietums, tiek vakarienei po darbų, tiek išradingiems užkandžiams vakarėlio metu. Ypatingai šis užkandis vertinamas iškylų ir aktyvaus laisvalaikio metu.
Produktai, pažymėti specialiu ASMI ženkliuku, atitinka aukščiausius kokybės ir tvarumo reikalavimus – tai ne tik skanus, bet ir atsakingas pasirinkimas.
Ši kampanija – tai ne tik galimybė pristatyti naujus produktus, bet ir puiki proga skleisti žinią apie atsakingą vartojimą bei tvarią žuvies pramonę Lietuvoje. Šis projektas – tai dar vienas įrodymas, kad „Viči“ maisto produktai ne tik žengia koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis, bet ir aktyviai formuoja kokybės bei tvarumo kultūrą.
Straipsnį parengė: „Viči“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!