• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekiant gerinti eismo saugą ir kuo labiau sumažinti neigiamas vairuotojų darbo ir poilsio režimo pažeidimų pasekmes, Lietuvoje stiprinama kelių transporto vežėjų veiklos priežiūra ir kontrolė. Šią kontrolę vykdančių Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos pareigūnų darbas bus organizuojamas nenutrūkstamai, visą parą.

Vyriausybės nutarimu šių pareigūnų budėjimui galės būti taikoma iki 24 valandų per parą darbo laiko trukmė ir suminė darbo laiko apskaita.

REKLAMA
REKLAMA

Šalyje norima sukurti nuoseklią reguliarių tikrinimų keliuose sistemą, kad bet kuriuo paros metu būtų užtikrinama tinkama ir efektyvi transporto priemonių ir vairuotojų kontrolė. Tai padėtų užtikrinti vienodas konkurencijos sąlygas vežėjams ir geras darbo sąlygas vairuotojams.

REKLAMA

Kelių transporto vežėjų veiklos priežiūrą ir kontrolę vykdantiems Valstybinės kelių transporto inspekcijos pareigūnams taikant suminę darbo laiko apskaitą, bus paprasčiau organizuoti jų darbą, užtikrinti tinkamą kontrolės vykdymą ir pasirengti dirbti stacionariuose, visą parą veiksiančiuose kontrolės postuose.

REKLAMA
REKLAMA

Vadovaujantis Europos Sąjungos reikalavimais, kontrolė privalo būti organizuota taip, kad kasmet būtų patikrintas ne mažiau kaip 2 proc. kelių transporto priemonių vairuotojų darbo dienų vairavimo ir poilsio režimas, o nuo 2010 m. sausio 1 d. – ne mažiau kaip 3 proc. vairuotojų darbo ir poilsio režimas. Ne mažiau kaip 30 proc. vairuotojų darbo dienų turės būti patikrinta keliuose ir ne mažiau kaip 50 proc. – įmonėse.

Atsižvelgdama į darbo specifiką, susisiekimo ministerija taip pat inicijuos, kad 24 valandų per parą darbo laiko trukmė bei suminė darbo laiko apskaita būtų taikoma ir kelių priežiūros įmonių darbuotojams. Tokį pageidavimą susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui išsakė regioninių kelių priežiūros įmonių vadovai. Lankstesnis darbo grafikas kelininkams padėtų geriau organizuoti kelių valymo ir priežiūros darbus ekstremaliomis oro sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų