Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
valstybė jus pergudravo
Pvz. UK nuvarai i autoservisa, apziuri ir jei reikia patvarko, o jei viskas gerai, tai sumoki 45 svarus ir vazinek. Pas mus pridaro visokiu kliuciu. Tai nors autoservisai turetu buti prie TA stociu, kad zmogui nereiketu kazkur vaziuoti.
@Panaikinti ta monopoli ir bus tvarka
paduoti i europos teisma ta monopoli kiek galima kenteti tuos ju issidirbinejimus ka nori ta daro
@Panaikinti ta monopoli ir bus tvarka
Na, ne visai taip. UK autoservisai dirba kartu su M.O.T. specialistais. Pirmiausia, jei reikia, autoservisas patvarko automobili, o po to tech. apziuros specialistas visa automobili issamiai patikrina (apie 40-45 min.), ir tik tada praeini M.O.T., jei viskas gerai.
@Panaikinti ta monopoli ir bus tvarka
draugų Kemi ar Martone?! :))
@turi
as draugu visur turiu. Ir TA turiu, bet ne apie save galvoju. Galvoju, kad vairuotojai vargsta. Mano masinos naujos ir man tas pats kur varyti.
@Ne apie tai kalba
čia lizingui taip pasisekė
@Panaikinti ta monopoli ir bus tvarka
kad, UK yra tvarka, o stebuklu saly betvarke, kokiosnebuvo per daugiau kaip30 metu..
@Panaikinti ta monopoli ir bus tvarka
Tai kodel tu dar ne UK?
opel zafirą, nusipirkau elektrinį dviratį ir nebesuku galvos dėl tų techninių apžiūrų
@pardaviau savo triperį
galesi ziema stumdyti per sniega ir butinai nuzsivilk pufaike
Jeigu už leidimą buvo mokami 4 eurai, tai reiškia, kad leidmų išdavimas - visai neblogas biudžeto pajamų šaltinis. Kad pasiėmęs leidimą neatvyksta techninę apžūrą - čia jau blogas dalykas, nes serviso darbuotoja rezervuoja laiką vairuotojo atvykimui. O ka vairuotojas neatvyksta jam skirtu laiku, be reikalo dega elektra, o svarbiausia - susidaro laiko nuostoliai - darbinio laiko, kurį būtų galima panaudoti darbiniam rezultatui. Tačiau mažinti leidimų skaičių yra visiška kvailystė - tik buki, jokio darbo niekada nedirbę ir nieko dirbti nemokantys ladnsbergyno nevispročiai gali sugalvoti tokią nesąmonę. Reikia keisti registravimo sistemą: vairuotojui į techninč apžūrą reikia leisti registruotis tiek kartų, kiek jis nori, bet kai vairuotojas užsiregistruoja tech. apžiūrai, jis turi pristatyti tech. apžoiūros dokumentaciją kokia nors valstybinei įstaigai - sakykime, Automobilių registrų tarnybai arba Ekonomikos ministerijos Transporto padaliniui. Kad autoservisai nedalintų texh, apžiūros dokumentacijos už kyšius, jie taip pat privalo registruoti būsimąsias tech. apžiūras specialiame skaitmeniniame registre. Jeigu leidimą tech. apžiūrai pasiėmęs vairuotojas į tech. apžiūrą atvykti negali, jis privalo apie ta informuoti autoservisą. Jeigu vairuotojas neatvyksta dėl kokių nors ekstremalių aplinkybių - negalavimas, autoįvykis ir t.t., jis privalo pateikti atitiniamą situacijos patvirtinimą. O jeigu vairuotojas į tech. apžiūrą neatvyksta be pateisiniamos priežasties, tuomet jam turi juntamai pabrangti automobilio draudimas ir sekančiai tech. apžiūrai jam būtų leista registruotis tik po 4 mėnesių. Su šita sistma dar reikia gerai padirbėti, čia yra daug sprendimo variantų, bet mažinti leidimų tech. apžiūrai skaičių - tikrai ne išeitis. Leidimų tech. apžiūrai skaičiaus mažinimas yra tolygu bausmei, o bausti reikia tik tuos, kurie pažeidinėja nustatytą tvarką. Dori žmonės neprivalo kentėti dėl kitų asmenų prasižengimų.
@.
Kam tiek vejo prirasyti reikejo ?
@oho
Berete, daugiau kaip du sakinius perskaityti neišeina? Ar nors ''Tris muškietininkus'', jaunysteje,-- įveikei?
@.
Panasu kad turi pranaso dovana. Paaiskink kaip suprasti sita kurineli. Straipsnio esme yra techniniu apziuru vykdymas. Kaip prie TAC priderinai autoservisa ? Kaip su tuo susije lansbergistai ? Kaip neatvykstantys kalti del elektros sanaudu ? Ir t. t. Ir dar daug daug ivairiu fantaziju
@.
nusispjauti jiem i zmones nueina visada lengviausiu keliu uzdraust nubaust ir taskas
@gggg7
ooo, pervertintų algų pranašas.o .man vėl pakėlė.nėr kam dirbt silpnasrovių darbų..
Vairuotojų gudrybėms – galas: keičiasi techninių apžiūrų atlikimo tvarka