Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dar siulau seimo nariams , tarybu nariams uz sukciavima 10 metu sunkiuju darbu. Kur kreiptis?
Žinoma reikia griežtinti baudas, visiškai pritariu, katastrofiška situacija keliuose, nesuprasi ar ten žmogus už vairo ar beždžionė pabėgusi iš cirko.
@Labas Siūlau visada pasižiūrėti į veidrodėlį
Shoferiai,leiskit paklausti:kas jums trugdo neviršyti greičio?Kas trugdo mėgautis vairavimu pagal ket?Kodėl reikia viršyti greiti?Kodėl reikia nesilaikyti saugaus atstumo?Kodė reikia rodyti nepagarba kitiems vairuotojams ir pestiesėms?Kodėl reikia lygioi vietoi tyčia sudaryti avarinę situacija?Kodėl reikia sumažinti tarpa,kad niekas kitas negalėtu persirikiuoti?Kodėl reikia lėkti per raudona?Kodėl reikia sukti iš tos juostos kuri veda tik tiesiai?
Tik bausti?Tai nepažeidinėkit ket ir niekas jusu nebaus.Ir dūmyt nustokit,realiai net akis graužia...
@Kodėlčiukas Jei tie ženklai dėl greičio būtų pastatyti atitinkantys tikrovę tada valio viskas gerai. Bet dabar jausmas kad girti atvažiavo ženklų kabinti ir koks pasitaikė po ranka tokį pakabino. Aš visą Europą isvazinejau ir tokių nesąmonių kaip Lt niekur nemačiau. O avarijos pirma yra ne dėl greičio o dėl kelių būklės kur pinigus isvoge ir važiuojam duobem kur nebėra sukibimo su danga ir dėl instruktorių darbo ruošiant vairuotojus. Paprasčiau yra užkabinti ribojimą negu kelią normaliai padaryti. Nėra išlaidų o dar ir baudų pasirenka smulkiom išlaidoms...
@Gt Kokie ženklai pasak jusu neatitinka tikrovės?
@40 Greičio
@Baranui Šis greičio ribojimo ženklas yra statomas ten-kur nėra šaligatvio pestiesėms arba šaligatvis yra tik vienoje kelio pusėję,neesant galimybės įrengti šaligatvio iš abieju pusiu(tarkim kelias ribojasi su privačiu sklypu).Tokiuose vietuose kur kelio matomumas yra prastas,pvz.: tvora,stambus medis užstoja dalį matomumo,įšvažiavimas į kelia dėl reljefo neesant galimybės geram matomumui ir t.t...
Dabar panašu į realybe?
@Gt Sakai visą Europą išvažinėjai.Ar Europj galima nepaisyti kelio ženklų,ar galima nerodyti posūkio signalų ar galima mauti pro raudoną šviesoforą.
@Gt Panašu,kad europoje nebuvote.Tie vairuotojai,kurie keliauja per europa žino,kad: eismo stebėjimo kontrolė kituose šalyse yra daug griežtesnė nei pas mus,baudos tikrai ne mažesnės,vairavimo kultūra geresnė ne visur,keliai geresni tik magistralėse o miestuose yra duobiu ir t.t..
Vien dėl aitresnio kvapo iš duslintuvo atims techapžiūra,dėl telefono rankoje tektu susimokėti iškart o už ženklu nepaisyma griežčiau nei pas mus tektu atsakyti...
@Kodėlčiukas Kas trukdo? Kai važiuoji pagal greičio apribojimus 80-90, tada priartėji prie ženklo 60 ir nespėjus sulėtinti (per stabdžius juk nekertam niekas), nupaveiksluoja radaras.
@Zaebali Todėl reikia kelio ženklus stebėti iš toli ir lėtinti prieš ženkla o ne po jo.Stebėkite situacija kelyje.
@20 Supratau reikia ziuronus veziotis ir is toli stebeti kelio zenklus
@Supratau Nea,reikia važiuoti kuo greičiau ir dar telefona maigyt o ne kelio žiurėt.
Kai viskas išvogta .kažkaip užsidirbti reikia .Da ai .terė lansberbių UAB as .pribaikim tuos .kurie dar liko .ir vėl bus laisva Lietuva
Kazin dar
Ar sitoj išsigimėlų šaly apart didėjančių neskaičiuojamų baudų dar galima ka nors išgirsti? Tiesa galima,lazbirbynas visus ruošiasi iššaudyti organizuoja karą
Kol seimo langu vel liaudis patikrint nesirinks tol visiem ant galvu ir kraus naujus mokescius, patikras, akcizus, apribojimus ir baudas.
Įdomu kaip atrodo valdžiai ar pensijos ir dauguma atlyginimų atitinka realią ekonominę padėtį
Gražinkit balų sistemą ir būs rami galva. Už atitinkamą pažeidimą skirti tam tikrą balų skaičių. Surinkai 10 balų ir dedi vairuotojo pažymėjimą ant stalo metams laiko. Tokia sistema jau buvo, bet ją numarino dėl pinigų stygiaus į biudžetą.
@Ramūnas tai kad uz pinigus trina balus ir tiem kas laksto px baudos balai.
seimai gime vaikelis ir is karto kabo ant limono bauda iki jo mirties ja reikia ismoket valstybei.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų