Rašyti komentarą...
Koks tokio straipsnelio tikslas? Kažkokia žioplė per karantiną braunasi į įstaigą, kai visur ant durų kabo skelbimai, kad tik nuotoliniu būdu aptarnaujami klientai, o TV3 aprašo, kaip itin svarbų įvykį. Kai rašymo gebėjimai silpnoki, tai tokių rašliavų pilna, ypač kai Facebook pletkus surenka. Dirbti net nebereikia. Pirma buvo: viena boba sakė, dabar virtuali erdvė tapo naujienų baze, kas kur apie ką negerai pasakė. Laikas gal gydytis žurnalistams nuo tokių dalykų.
Bankai konsultuoja puikiausiai telefonu viską, nes taupo, o birža tai bagota pustuščius pastatus didžiausius išlaiko, gi turi iš ko , taupyt nereik?
Čia gal iš tų, kur :" ką veikti?" , visuosr biržos kursuose laiką prastumdè už dvigubą kainą nei pats vyktų į tuos kursus, ir darbontis nirkur nei ketino , nei darbinsis, visą gyvenimą kvailį volioja, o senatvèj rèks, kad pensija maża?
Visi skambindavosi, atsizymedavo, sužinodavo, kada kitas apsilankymas (telefonu), o šitą reikėjo įleisti. Ar iš dangaus nukritus, kad nežino, jog karantinas? Gal raudoną kilimą dar prie biržos reikėjo nutiesti. Normaliai net užimtumo tarnybos išsiųstą žinutę net neperskaito, kur parašyta, kad atvykti nereikia.
Visą laiką, nuo kovo 16d. į darbo biržą nebuvo įleidžiami žmonės, reikėjo skambinti telefonu, o jie atraso kada apsilankyti, nors elektroniniame pašte aiškiai parašyta, kad vykti nereikia, ar žinutės nebesugeba jau perskaityti, kad net į žiniasklaidą kreipėsi, tikra kvaiša, kokių reta.
Į viršų