Vartotojai savo prašymuose nurodė, kad įvertinę UAB ,,Happy Travel LT" administruojamame interneto tinklalapyje nurodytas palankias skrydžių kainas, pirko lėktuvo bilietus, už juos sumokėjo pinigus ir gavo bendrovės patvirtinimą apie apmokėjimą. Tačiau po kiek laiko jie buvo informuojami, kad užsakyti ir apmokėti lėktuvo bilietai pabrango, todėl vartotojams buvo siūloma apmokėti pabrangusio bilieto skirtumą arba bilietai bus anuliuojami.
Europos vartotojų centro Latvijoje Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai persiųstame vartotojos Z. S. prašyme nurodoma, jog užsisakiusi UAB ,,Happy Travel LT" administruojamame interneto tinklalapyje bilietus skrydžiams Ryga-Dublinas-Ryga ir sumokėjusi už juos nurodytą pinigų sumą jau kitą dieną sužinojo, jog bendrovė negali atsiųsti elektroninių bilietų, nes jie pabrango 27 Latvijos latais. Kai vartotoja sumokėjo papildomą sumą, po kelių dienų bendrovė pranešė, kad minėto skrydžio bilietai vėl pabrango, todėl papildomai reikia sumokėti dar 62 Latvijos latus. Tokio pobūdžio vartotojų skundus Tarnybai persiuntė ir Estijos Europos vartotojų centras. Vartotoja iš Estijos K. G. savo prašyme nurodė, jog gavusi UAB ,,Happy Travel LT" pranešimą apie bilietų pabrangimą tiesiogiai susiekė su skrydžio vežėju, kuris patvirtino, kad vartotojo apmokėjimo metu bilietų kainų padidėjimo nebuvo.
Kai kurie vartotojai skundėsi, jog bendrovės interneto tinklalapyje rezervavo ir apmokėjo už lėktuvo bilietus, tačiau atvykę į oro uostą sužinodavo, kad į skrydžio keleivių sąrašus jie neįtraukti, nes bendrovė aviakompanijai nepervedė už lėktuvo bilietus sumokėtų pinigų. Norėdami pasiekti kelionės tikslą vartotojai turėjo įsigyti brangius paskutinės minutės lėktuvo bilietus ir tokiu būdu patirdavo turtinę žalą. Viena vartotoja nurodė, jog iš UAB ,,Happy Travel LT" pirko lėktuvo bilietus ir papildomai sumokėjo bendrovei 80 Lt priemoką už bagažą, tačiau atvykusi į oro uostą sužinojo, kad bagažas neužsakytas, todėl prieš skrydį teko sumokėti papildomai 60 eurų už bagažą. Vartotojai taip pat skundėsi, jog bendrovė pateikė patvirtinimą apie bilietų rezervaciją ir apmokėjimą, tačiau likus vos vienai dienai iki išvykimo UAB ,,Happy Travel LT" elektroniniu paštu atsiuntė pranešimą, kad rezervacija atšaukta.
Išnagrinėjusi bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB ,,Happy Travel LT" interneto tinklalapyje skelbdama mažas skrydžių bilietų kainas paveikė vartotojų ekonominį elgesį siūlomo produkto atžvilgiu, kadangi vartotojai būtent dėl mažesnių bilietų kainų nei siūlomų daugumos oro vežėjų priėmė sprendimą užsisakyti UAB ,,Happy Travel LT" siūlomus bilietus ir tarpininkavimo paslaugas. Nors bendrovė vėliau pranešdavo vartotojams apie skrydžių pabrangimą, tačiau dėl laiko stokos vartotojai netekdavo galimybės įsigyti bilietų už palankią kainą, kuri būtų buvusi užsakant bilietus iš kitų pardavėjų prieš kelias savaites ar mėnesius. UAB ,,Happy Travel LT" nei vartotojams, nei Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai nepateikė įrodymų, kokiu pagrindu pabrango vartotojų įsigyti lėktuvo bilietai po bilietų apmokėjimo ir apmokėjimo patvirtinimo. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba taip pat pažymėjo, kad UAB ,,Happy Travel LT" nesąžiningą komercinę veiklą vykdė ilgą laikotarpį, ji nėra nutraukta ir Tarnybos nutarimo surašymo metu.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą UAB ,,Happy Travel LT" skyrė 8000 litų baudą.