Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Siule sas palaukt viesbutyje iki kitos dienos reiso man nesutikus ikalbejo kitus ...
matosi europos liepto galas
Asmenims ar organizacijoms, susiduriantiems su prarastomis ar nepasiekiamomis lėšomis, „eazyrecoverytech“ siūlo patikimas ir diskretiškas lėšų išieškojimo paslaugas. Mano asmeninė patirtis su jų komanda buvo efektyvi, skaidri ir labai patenkinama. Su jais galite susisiekti adresu: eazyrecoverytech [@] gmail [.] com
@Buterin
Aha patikėjom
Kokį sykį gaus pranešimą kad bagaže bambiožkė ir pelnas pavirs nuostoliais.
Pirmenybę įlipimo išsipirko , o už vietą lėktuve pagailėjo pinigų tipo pirma įlips ir atsisės na neveikia tokia gudrybė reikėjo dar ir taisykles pasiskaityti
@555
Kokia gudrybė? Čia kažkokios pievos. Jei skrendi vienas, tai koks skirtumas, kur sėdėti. O registruojantis į skrydį prieš parą (jei turi priority dar anksčiau) vieta paskiriama ir nurodoma automatiškai. Perki vietą tik tada, jei nori sėdėti konkrečiai pasirinktoje. Tai nesuprantu, kaip ten su tais bilietais be vietos. Pirmą kartą apie tokius girdžiu, nors skraidau nuolat ir įvairių kompanijų lėktuvais.
Ir tai leidžiama ES? Apip..nėti žmones uždirbant viršpelnius oligarchams? Čia yra įteisintas aferizmas. Už neįvykusį skrydį tik kelių tūkstančių kompensacija numalšintų mano pyktį. O jie siūlo tik iki 600 eurų geriausiu atveju? Ačiū, kad pasidalinote su wizzair neskrisiu daugiau
@OMG
wizz ankšta, sėdi kaip silkės, kojos vos telpa.
@OMG
Leidžiama. Nes keleiviai - tai mulkių gauja, niekam neįdomi. Lėktuvų paklausa yra daug didesnė nei pasiūla, todėl keleivis yra niekas, "kiaulė trugdanti aviakompanijai dyrpti". Jei tik atsiiras laisava vietelė, į ją visada atsiras bent keli keleiviai, - todėl neįdomu aviakompanijoms mūsų bėdos. Kas čia tau neaišku?
skraidai vietinės reikšmės kukuruzininkais, tai priima ir stovinčius, su kontinentiniais reisais tokių fokusų greičiausiai nebūna
wizzair vengrų bendrovė.
Beje, toks įžūlus elgesys su keleiviais nėra įprasta praktika. Lėktuvas ne autobusas.
Beje, toks įžūlus elgesys su keleiviais nėra įprasta praktika. Lėktuvas ne autobusas.
27 metus skraidau su Lufthansa bent pora kartų kasmet ir nei karto nebuvo, kad internetu užsiregistravus ir rezervavus vietą, neįleistų (!) į lėktuvą.
@pilietis
rašote, REZERVAVUS vietą? Tai jūs jau žinojote, kokioje vietoje sėdėsite už bilieto kainą. Liufė, spėju (seniai skridau), neima papildomo mokesčio už išankstinę vietą?
@Sveiki
jei Liufė - Lufthansa, tai neima. Tiesa, yra patogios vietos su dar daugiau vietos kojoms - tos už papildomą.
@:)
Ačiū!!!
TĄ PAČIĄ VIETĄ PARDUODA DU KARTUS,GAUNA DVIGUBAI.
Už bilietą sumokėjo, bet į lėktuvą neįleido: daugelis pamiršta šią oro linijų gudrybę