Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba posėdyje įvertinusi baigto tyrimo, kuris buvo pradėtas pagal vartotojos skundą, išvadas ir išklausiusi suinteresuotų šalių paaiškinimus, priėmė nutarimą už klaidinančios reklamos naudojimą UAB "Tele2" skirti 15 000 Lt piniginę baudą. Bendrovė įpareigota nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą bei nustatyta tvarka paneigti klaidinantį reklamos teiginį.

Atsižvelgus į Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus, klaidinančia reklama pripažintas leidinyje "Studento dienoraštis 2006/2007" išspausdintame UAB "Tele2" kupone esantis reklamos tekstas, teigiantis: "parodyk šį kuponą Tele2 salonuose ir pirk pildyk papildymą pigiau! 30 %". Tyrimo metu paaiškėjo, kad leidinyje "Studento dienoraštis 2006/2007" išspausdintame bendrovės "Tele2" nuolaidų kupone esanti reklama yra neišsami ir dėl to klaidina reklamos vartotojus, norinčius įsigyti "Pildyk" sąskaitos papildymą su 30 proc. nuolaida. Reklaminis teiginys gali paveikti vartotojų ekonominį elgesį dėl to, kad reklamoje nenurodyta, per kiek laiko pasinaudojus leidinyje išspausdintu kuponu galima nusipirkti "Pildyk" sąskaitos papildymą 30 proc. pigiau. Be to, nėra nurodyta, kad leidinyje esančiu kuponu gali pasinaudoti tik studentai, besimokantys vienoje iš devynių mokymosi įstaigų (universitetų ir kolegijų), kuriose buvo platinamas leidinys "Studento dienoraštis 2006/2007" (tiražas – 100 tūkst. egz.). Kaip parodė tyrimas, nesant išsamios informacijos kupone, vartotojas pagrįstai galėjo tikėtis, kad nuolaida pateikus kuponą "Tele2" salonuose bus taikoma neribotą laiką ir šia nuolaida galės pasinaudoti kiekvienas asmuo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų