Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kada jus dslbajobai tikrinsit kelius ar jie saugus vykti autotransporto eismui? .Pusė jų reiktų uždaryti suvisam.
Petras už laisvą servisų apžiūra
Petras už laisvą servisų apžiūra
Kada baigsis tas monopolis vienos asociacijos? Matyt, kad valdžia iki tiek paskendusi korupcijos liūne, kad sulaukti permainų, kad visi servisai Lietuvoje galėtų atlikti TA, mums šiame tukstanmetyje nėra ko tikėtis.
Laikas susimąstyti, kas turi būti išrinktas i Seimą!
@Petras už laisvą servisų apžiūra Servisai gali, bet neturi noro. Todėl, kad jie tada priversti prisiimti atsakomybę už galimą defektą artimoje ateityje. Jie sutinka tik sutvarkyti ir už tave nuvaryti į Tuvlitą. Tiesa, galima daryti prielaidą, kad kasdien 10 mašinų pristatantys netrukus susiras gerų draugų, kurie nepastebės dalies trūkumų. Realiai, kai kurie servisai sutinka suteikti tokią paslaugą, kaina nuo 100. Ne tiek daug bus norinčių mokėti, tiesa?
Tūrių forduka fiesta 2004m , I metus gal iki trijų k pravažiuoja. Tech abziuros nepraėjo. Prisikabina dėl ketvirtos padėties pasipūtimo ventiliatoriaus neveikimo. Kas jų gia ketvirtą padėti?
@Vitautas Kontrolierius per TA...
@Vitautas Reikėjo paklausti,kokią įtaką eismo saugumui turi ventiliatorius? Panašus atsitikimas su peikabinamu nameliu-pertrūkęs priekinis stiklas. Uždaviau nurodytą klausimą, tai kontrolierius man nurodė, jog automobiliams yra tokia nuostata... Klausiu - kodėl. Nieko naatsako. Taigi, automobiliui skilęs priekinis stiklas gali bloginti matomumą, o kas vairuoja priekabą?
Vokietijoje vidutinis automobilio amzius 10 metu o Lietuvoje 14.
4 metu skirtumas? Fantastika.
Priešrūkiniai žibintai nėra reguliuojami-jeigu ką!
@EU dar ir kaip reguliuojami, jeigu ką!
@EU Netiesa, reguliuojami iš tvirtinimo.
@EU Reguliuojami, bet kai kuriems auto tam reikia nuimti dugno apsaugą - nėra kito priėjimo, o varžtas anoje pusėje. Be to, dalyje auto jie įtvirtinti plastikiniame buferyje, kuris nėra standus, linguoja, todėl tas sureguliavimas labiau teorinis.
Apsišaukėlio šeicho zadetoje Švedijoje ant daliu audine paimta 2003 metų-uzlinkusi elektronika, surastas gedimas ir be jokių daugiau taisymu praėjo TA, šiais metais antra karta vartant palundau nors po apačia pažiūrėti-granatos guma iplysusi ir spyruoklės galas nuluzes, tai vargelis beardant:2003 metų originalus kokia 50% gyvybės turintis priekiniai amortikai, originali važiuoklė, kuria teko sudeginti išsukant nejudintus tiek metų varžtus......
Tada peržiūrėjau sąskaitas pridėtas:tepalų, filtrų keitimai, padangos, kaladėlės,diskai, tepalai, filtrai, valytuvai, skysčiai, tepalai, skysčiai,
cheminis,..... Kelius tvarkykite, tos TA net nereikia jei pažyma galiojanti iš gydytojo tikra.
@!!! Su kuo kalbiesi su klebonu ar Lanzbirgiu......
Jo ne kas jų durniu durnei,durnelei atvažiuoju ,tikrintojas kapotą atidaro zuri idemei žiūri variklio nėra tik pedalei ir lenciugas, čia kas.. Mašina iš Indijos,pedaline,naujausia Mašina....
@Mašina Indėnų lenciūgas LT tech nepraėitų dėl dūmingumo testo
Svarbiausia stabdžiai kad būtų, visa kit
Svarbiausia stabdžiai kad būtų, visa kit
Kapeikos ta technikine, vien nenoredamas gaist laiko susimoku.. o šita statistika, saziningus vairuotojus dulkina kad atrodytų kad sistema veikia, buna zmogus nepraeina tehnikines, prirašo ten sarnyrai.. o servisas sako normalus tie sarnyrai, bet keičia.. ten korupcija nuo tikrintojo iki galvos.. viskas i vieną katilą,, o paskiau dalybos..
Eilinį kartą atsiliekame nuo EST ir PL.Gal reiktų keisti tvarką,nes pas mus gaunasi tik 30 %techniškai tvarkingų automobilių...
Beveik visur ima kyšius
@Volvo Bent Kaune ne,niekada nemokejau,kaip suprasti-kabinejasi-jei problema yra,tai yra-vaziuoji,remontuoji ir praeini TA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų