Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas didžiausių šalies komercinių bankų, kasmet iš lietuvių uždirbantis dešimtis milijonų eurų pelno, klientams išsiuntė laiškus, kuriuose juos įspėja, kad netrukus jiems brangs kai kurios pagrindinės paslaugos. Nesutinkantiems mokėti daugiau bankas primena apie galimybę nutraukti sutartis.

Vienas didžiausių šalies komercinių bankų, kasmet iš lietuvių uždirbantis dešimtis milijonų eurų pelno, klientams išsiuntė laiškus, kuriuose juos įspėja, kad netrukus jiems brangs kai kurios pagrindinės paslaugos. Nesutinkantiems mokėti daugiau bankas primena apie galimybę nutraukti sutartis.

REKLAMA

„Norime jus informuoti, kad reguliariai peržiūrime savo teikiamų paslaugų įkainius ir nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. atnaujinsime dalį privatiems klientams skirtų paslaugų ir operacijų įkainių“, – rašoma banko laiške.

Čia taip pat aiškinama, esą paslaugos branginamos įvertinus išaugusius jų teikimo kaštus ir įgyvendindami pinigų plovimo prevencijos reikalavimus.

„Įgyvendinami pokyčiai leis ir toliau investuoti į klientų aptarnavimo kokybę, banko elektroninių kanalų plėtrą, naujų paslaugų diegimą bei išmanių atsiskaitymų infrastruktūrą“, – žada bankas.

REKLAMA

Jo laiške primenama, kad nesutinkantys mokėti daugiau turite teisę nutraukti atitinkamą sutartį arba atsisakyti atitinkamų paslaugų. Tą galima padaryti nemokamai iki 2022 m. rugpjūčio 31 d.

Daugiau mokės ir pensininkai

„Swedbank“ minimalus kasdienių paslaugų mėnesinis mokestis didės beveik 42 proc. – nuo 0,70 iki 1 euro.

Iki trijų kartų didės ir banko išduodamų debeto kortelių mėnesinis administravimo mokestis: už bekontaktę „Debit Mastercard“ reikės mokėti ne 0,70, o 1 eurą per mėnesį, o už jaunimo programos „Mastercard WEB“ kortelę nebe 0,29, o 1 eurą (mokestis nebus taikomas mokant už kai kuriuos paslaugų planus).

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, „Private Banking Debit Mastercard“ kortelės mokestis atpigs nuo 1,16 iki 1 euro.

„Swedbank“, be kita ko, praneša branginantis ir kai kuriuos paslaugų planų mėnesinius mokesčius.

Antai „Patogu“ darbo užmokestį gaunantiems klientams mėnesinis mokestis didėja nuo 0,9 iki 1,1 euro, „Patogu“ „Senjorų programos“, programos „Auksinė paslauga“ dalyviams ir privačiosios bankininkystės klientams – nuo 0,7 iki 1 euro, o „Patogu plius“ dalyviams – nuo 2,9 iki 3,5 euro.

Banko identifikavimo kodų generatoriaus išdavimas ar keitimas brangs beveik dvigubai – nuo 8,69 iki 16 eurų.

Kainą jau seniai keitė

Paprašytas paaiškinti, kodėl branginamos paslaugos klientams, „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius aiškino, kad įgyvendinami pokyčiai bankui leis ir toliau investuoti į klientų aptarnavimo kokybę, elektroninių kanalų plėtrą, naujų paslaugų diegimą bei išmanių atsiskaitymų infrastruktūrą.

„Nuo 2017 m. įvestų paslaugų planų ryškesnių pokyčių kainodaroje nebuvo. Praėjusių metų pradžioje paslaugų plano „Patogu“ mokestis netgi buvo sumažintas nuo 1,7 Eur iki 1,3 Eur. 

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu kasdienės bankininkystės patogumui didinti buvo įdiegta daug naujovių – atsiskaitymai išmaniaisiais įrenginiais, „Mano biudžeto“ įrankis, „E. taupyklė“, „Smart-ID“, atvirosios bankininkystės sprendimai ir kt.“ – komentavo S. Abraškevičius.

„Swedbank“ Lietuvoje per 2022 m. pirmąjį ketvirtį uždirbo 24 mln. eurų grynojo pelno. Tai yra 37 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus, kai grynasis pelnas siekė 17 mln. eurų. Pelno augimui didžiausios įtakos turėjo didėjusios pajamos, nurodoma banko ataskaitoje.

Banko grynasis pelnas per 2021 m. siekė 87,2 mln. eurų – palyginti su ankstesniais metais jis sumažėjo 10 proc. lyginant su praėjusiais metais.

2021 m. gruodžio 31 d. „Swedbank” Lietuvoje dirbo 1 818 (2020 m. – 2 133) darbuotojų.

Bankas skelbia Šiaurės ir Baltijos šalyse turintis apie 7 mln. privačių ir daugiau nei 500 tūkst. verslo klientų. Beveik pusė jų – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Kaip nesikeikt. ALGA tik i BANKO sakaita. nusiimt negali pinigu SAVU. Uz SAVO PINIGUS moki mokescius BANKUI. gryna nesamone.
GRIKUTI--kada bus tvarka bankuose , a ??? kiek gali PARAZITUOT is zmoniu pinigu?
Keistai cia sitoj Bananlandijoj leidzia bankams skalpuoti savo klientus... UK isvis bankam buvo uzdrausta imti mokesti uz paslaugas kadangi bankai naudojasi zmoniu pinigais tai kodel zmogus turi moketi uz tai kad duoda bankui naudoti savo pinigus, UK teismo sprendimu kiekvienam pilieciui buvo sugrazinti visi nelegaliai sumoketi mokesciai uz banku paslaugas uz kelis metus iki paskutinio cento, o pas mus kazkaip itartinai atvirksciai matomai bankai su valstybe kartu melzia ta paprasta zmogeli nebereikalo musu aukstas ir grazus buves bankyras zino machinacijas ir kaip su jomis zaisti.... Tiesiog alternatyva atsisakai situ meslinu banku naudojiesi Monese arba Revoliut ir nesuki galvos ir niekam nieko nemoki....
visa gyvenima, svajojau buti bankininku, ir legaliai apvagineti zmones, deja viska tenka daryti nelegaliai, valgyti tai noriu.....
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų