Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Anksčiau visi darbai buvo garbingi. Šiuo metu atsiranda juodų, nepakeliamų darbų.
Rinkos metodas nepakeliamas. Rinką tvarko jaunutės mergaitės, nemokančios tvarkyti duomenų. Nuolatinė rizika šeimai, pinigų stoka, asmeninių užmojų ir planų žlugdymas kelia pasipriešinimą susiformavusiai socialinei sanklodai. Nėra ir nebus gerovės.
tai jo jo kalti yra visi kiti tik ne pats lietuvis kalta valdzia , verslininkas ir t.t. bet man uztenka paziuret laidas "Klausimelis" , "Farai" youtube pasiziuret lietuvius anglijoje airijoje ir pamatau kad tikrai tikrai nei valdzia nei verslininkai nekalti kad buduliu ,bliuviu ir dunduku nuo sakiu nulipusiu salis.....
sumazejo nedarbas :D Rado kuo dziaugtis, kad dar trecdalis lietuviu pabego i uzsieni neistvere vergisku darbo salygu ir atlyginimu LT
o pagal musu verslinyku paniatkes visis kas nori uzdirbti yra alkoholikai ir verksniai, nes pas mus verslininkai nori tureti ne darbuotoju o vergu
Natūralu,kad dalis vairuotojų atsisako tokių pasiūlymų,kiti skelbiami kaip neatitinkantys kvalifikacijos(kokios,kas ją reglamentavo,kas turi teisę vertinti???).Tokius Darbo Birža negailestingai braukia iš tarptautinių pervežimų vairuotojų sąrašų ir perkelia į nekvalifikuotus bedarbius.Mano žiniomis,Panevėžio DB tėra registruoti 5 bedarbiai tarptautininkai.Įdomu,kuo tapo dešimtys mano kolegų,atidavusių po keliolika metų šiam darbui?
Taigi,darbdaviui prašant ir DB pritariant,migracijos departamentas leidžia įdarbinti trečios šalies pilietį.Tas juk dirbs pigiau už lietuvį.Stebuklingu būdu atitinka jo kvalifikacija,jis tenkina visus reikalavimus(be jokio vertinimo ar konkurso),o svarbiausia - pasirašo visas išgalvotas sąnaudų sumas.Niekas gi jo nesukontroliuos kažkokioje NVS valstybėje.Ir šis kvalifikuotas asas su šimtu litų - pirmas bernas savo kaime.Nesiskųs,nestreikuos.Visiems gerai.Todel LDB nekeliama bedarbių vairuotojų kvalifikacija(kad ir tie patys ADR kursai),niekas neruošia ateičiai jaunų šios perspektyvios profesijos atstovų.Niekam nerūpi,kad lietuviai tampa bedarbiais,jų šeimos - pašalpų prašytojomis,o net ir tie juokingi svečių atlyginimai papildo kitų valstybių biudžetą.
Tarkime,kad mums pasisekė ir mus priėmė į darbą.Čia prasideda kita įdomioji dalis.Tiek iki krizės,tiek ir dabar,vairuotojo atlyginimas yra 1041 lt/mėn "ant popieriaus",arba apie 840 lt/mėn po mokesčių.Bent jau už tokį pasirašome(būtų gerai dar ir gauti...).Visa kita - komandiruočių dienpinigiai,skirti pravalgymui užsienyje.Šiuos gi,vyriausybė leido mažinti iki 50 procentų.TIK VAIRUOTOJAMS...Gal mes angelai ir turime būti sotūs šventa dvasia???
ir kas raso tokias nesamones ?!
Na vien paziurejus i darbo skelbimus ir paziurint reikalavimus darbo stazas 4-6metu dar privalumas savas transportas ir t.t. o atlyginimas mazas tai kur cia tau bus tinkanciu i tokias darbo vietas... ir garantuoju 80% visu darbo vietu pasiulymu yra didele apgaule. Megink teirautis skambinti nueiti i imone tau darbuotojai pasako mus cia nori atleisti o tu barbo ieskai ar dar ka, skambini tai tel. isjungtas tai uzimtos darbo vietos...
tik niekas verksniu ir alkoholiku i darba neima to labiau tu kur net "profkes" nebaige....
tik taip sakant popieriniai rodikliai.relybe kieek kitokia.nors-jei verslininku poziuris i jiems dirbancius zmones nesikeis-po pusmecio gales patys pradet dirbt,vieni.arba importuot kokius kitaicus,kad jiems dirbtu.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų