Tarptautinės tyrimų kompanijos TNS valdoma Lietuvos žiniasklaidos auditorijos tyrimų, reklamos ir informacijos monitoringo paslaugų lyderė „SIC Gallup Media“ ir LNK televizija sudarė ilgalaikę bendradarbiavimo sutartį. Tyrėjai televizijai teiks auditorijos tyrimų ir reklamos monitoringo paslaugas.
„Su mūsų ilgamečiu partneriu „SIC Gallup Media“ dirbame nuo 2000 metų. Tikiu, kad šis ilgalaikis susitarimas dėl auditorijos tyrimų užtikrins sklandų mūsų bendradarbiavimą ir ateityje“, – sakė LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė.
„Džiaugiamės pasiektu susitarimu su mūsų klientais, o ilgalaikės sutarties sudarymą vertiname kaip tikėjimo mūsų teikiamomis paslaugomis ženklą. Labai vertinu šį klientų pasitikėjimą ir tikiu, kad savo darbais jį pateisinsime“, – sakė „SIC Gallup Media“ direktorius Gytis Juodpusis.
Artimiausiu metu LNK televizija kartu su Lietuvos radijo ir televizijos asociacija, kurios nare ji yra, Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA dalyvaus „SIC Gallup Media“ inicijuoto tarptautinio Lietuvos TV metrų tyrimų auditoriaus parinkime. Tarptautinis auditas vyks vasario – kovo mėnesiais.
Tarptautinės tyrimų kompanijos TNS valdoma „SIC Gallup Media“ televizijos auditorijos tyrimų paslaugas teikia visoms nacionalinėms ir daliai regioninių televizijų, media planavimo agentūroms, šalies žiniasklaidos rinkos dalyviams. Bendrovė taip pat yra skaitytojų, spaudos ir radijo auditorijų, kompiuterių ir interneto tyrimų, reklamos ir informacijos monitoringo paslaugų lyderė Lietuvoje.