Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kainos ir kokybes adekvatus santykis tebuna.
Mačiau visai šaunų dalyką, lankytohai prie žvakių ir romantiška ir lempų nereikia.
Galvokit , galvokit ir rasit išeitį.
To ir linkiu
Visiška nesąmonė juos gelbėti. Yra tokių užeigų, kurioms netgi reikia bankrutuoti.
Maitinimo kavinės geros turėtų būti.
Daug ašarų - maža naudos. Visados verkia, o milijonus kraunasi. Nueikite ir pažiūrėkite, kiek jų dirba nerodydami visų pajamų. Beveik visi dalį pajamų slepia. Tokia jau ta jų politika. Kadangi šioje srityje slėpti pajamas gaunamas grynais yra labai lengva. Dalis net darbuotojų yra registruoti užimtumo tarnyboje, kaip bedarbiai ir jie gauna socialines išmokas iš valstybės. Tad mažiau reikėtų rodyti ašarų. Tkrai niekas nebankrotuos ir toliau dirbs kaip dirbe. O tai, kad mažėja klijentų yra realu, nes kainos yra ne visiems prieinamos. Tad jei kainos sumažėtų ir būtų realios, tai klijentų tikrai padidėtų gal net kelis kartus. Viskas ponai jūsų rankose. Jei nesugebate dirbti, tai užsidarykite ir niekas dėl to nepergyvens.
Kazkaip vis nesuprantu, kaip kitose europos salyse, kur zmoniu algos didesnes, restoranai sugeba maista pigiau pardavinet nei pas mus ir uzdirbt? Ar cia tik pas mus verkia visi?
Reikia maitintis namuose, sveikesni būsim
Visada yra prasmė, tik reikia imtis gudrybių.
kodėl restoranų, kavinių savininkų neima siaubas, kai atsiskaitoma be čekių, kai neaiškios kokybės produktai pateikiami kaip aukščiausios rūšies, kai iš kokios Maximos superkamos nukainuotos prekės, kai padavėjai algas turi užsidirbti iš klientų kaulydami arbatpinigių.
PVM Skirtumas tarp 9% or 21% yra 12%. Pas Liutaurą restorane kepsnys 30. Grįžus PVM į buvusį lygį, kepsnys pas Liutaurą turėtų kainuoti 33,6. Negi šitie, atsiprašant verslininkai nori pasakyti, kad klientas galėjo mokėti 30, bet nebegalės 33,60?
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų